warmtestickers voor in je schoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

warmtestickers voor in je schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 09:54

Hallo,
Op de stal waar ik vorig jaar was, liepen ze rond met van die stickers voor onder je sokken, die je tenen warm hielden. Nou ben ik op zoek naar die dingen (ben nu al weer paar keer thuisgekomen met compleet witte en blauwe tenen Scheve mond ) maar ik kan ze nergens vinden.

Wie weet waar ik ze krijgen kan????

Kapi_Dust

Re: warmtestickers voor in je schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 09:55

bij de anwb-winkels hebben ze ze een tijdje verkocht.

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:44

oh wat geweldig! had ik nog nooit van gehoord en heb altijd ijsvoeten. ben heel benieuwd, ga binnenkort maar even bij anwb kijken dan.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:45

werkt datecht dan?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:51

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 20:55

De paardendrogist heeft ze inderdaad nog!!! Super, dank jullie wel!! Bij de ANWB kon ik ze namelijk niet vinden.

@xx_Irisje: De een was erg enthousiast, een ander vond het niks.... kwestie van proberen dus. Ze zijn 1,95 per paar zag ik, dus ik ga gewoon eens een paar bestellen en proberen. Uiteraard laat ik weten wat ik er van vind!!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:58

Die van de paardendrogist heb ik vorig jaar een keer gekregen en dat beviel me wel.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:30

Jeetje wat handig, ook een stuk betaalbaarder dan een paar winterlaarzen die je na 1winter weer verslijt.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:44

2 jaar terug heb ik ze gehad Haha! Kregen we gratis in de kroeg! Echt heerlijk! Alleen jammer dat ze na een uur ofzo uitgewerkt zijn..

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:49

AS Adventure heeft ze ook, bij mij helpen ze een hele dag. Superdingen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:50

En moet je dan elke keer weer nieuwe kopen?

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:24

dat vraag ik me ook af Lachen

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:27

Nikka schreef:
En moet je dan elke keer weer nieuwe kopen?

Ze werken volgens de site 5 uur en je kunt ze ook in een doos kopen van 40 paar dus ik denk dat ze voor eenmalig gebruik zijn...

volgensmij kun je dan beter van die wollen inlegzolen gebruiken, die heb ik ook altijd in de winter en houd je voeten goed warm..

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:50

Focussed schreef:
Jeetje wat handig, ook een stuk betaalbaarder dan een paar winterlaarzen die je na 1winter weer verslijt.

dat is niet waar hoor, doe er nu al voor mijn 3e jaar mee, ze zijn nog perfect, zoveel loop ik er ook niet mee dus.

Maargoed... ontopic, lijkt me erg handig die dingen! Niet duur, alleen jammer dat je ze maar 1 keer kunt gebruiken, geloof dat ik die er ook maar eens bij in doe als het echt koud word.

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:53

skisokken Haha! ideaal !

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:59

Mischien heel raar maar ik loop en rij met boterhammenzakjes om mijn sokken. Dit is de enige manier dat ik warme voeten heb. Toen ik het hoorde vond ik het erg raar klinken maar het werkt super. Je hebt ook speciale zooltjes die je voeten warm houden. Die heb ik in mijn gewone schoenen zitten.

Sayenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:19

Die stickers werken echt! heb ze ook ooit eens geprobeerd, kwamen uit china.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 20:26

Skisokken, wollen zooltjes, plastic zakjes, heel leuk allemaal, maar bij mij werkt het dus echt niet.... Ik heb echt een externe warmtebron nodig om warme voeten te houden (tenminste, als ik rij enzo, als ik fanatiek ga wandelen is het een ander verhaal). Ik heb al thermo laarzen, en deze dingen wil ik dus daarin dragen, in de hoop dat dat helpt....

Het lijkt inderdaad goedkoop, maar als je per keer 2 euro kwijt bent, tel dan eens op wat je in de winter kwijt bent.... mijn thermo laarzen gaan inderdaad al langer mee. Ik wil ze dan ook alleen gaan gebruiken als het echt heel koud is, want elke keer word me wel te duur. Of gewoon een paar bij me hebben voor als de kou echt te erg word, al schijnen ze beter te werken als je ze aanbrengt terwijl je voeten nog warm zijn, maar alle beetjes helpen zeg ik dan maar. Maar een goedkope oplossing is het zeker niet!!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:58

O dit is een geweldig topic, ga ik even bijhouden!!

voor de mensen met koude handen: bij holland handelshuis zijn er handwarmers te koop die je gewoon kunt öpladen" door ze in warm water te leggen.. handig om bij je te hebben. zijn een euro ofzo en werken perfect en zijn telkend oplaadbaar door ze in warm water te leggen *LOL*

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 09:48

Bij zowel de blokker als de ANWB kan je handwarmers kopen die op batterijen werken, vind ikzelf praktischer dan die dingen die in warm water moeten. Want tegen de tijd dat ik die nodig heb, zijn ze weer afgekoeld......

Maandag moet ik naar Tolbert, dan rij ik even door naar Roden denk ik om ze op te halen.

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:23

er zijn van die "hot packs" met zo'n metaal dingetje erin, zodra je het metaaltje omklikt gaat dat ding z'n warmte afgeven, en inderdaad oplaadbaad door in warm water te leggen (zodra metaaltje is ingeklikt neemt ie vaste vorm aan, daarvoor vloeibaar, in warmwater word ie dan weer vloeibaar).

weet niet meer hoelang zoiets werkt heb dr 2 gesloopt door te vergete da'k ze niet te lang in een pannetje op t fornuis moet late...

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:27

ja maar die werken ook hooguit een halfuurtje, in het begin is het lekker warm maar die zijn echt zo uitgewerkt, daar heb je dan niets aan.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:36

Gewoon plastic zakjes idd...lekker goedkoop ook Haha! Met voeten in zakjes als ze nog warm zijn (binnen dus Lachen ) en niet 3 paar sokken dr over doen , hoe strakker het zit , hoe minder lucht er tussen zit en hoe kouder je voetjes zijn.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:39

Kimmikky schreef:
er zijn van die "hot packs" met zo'n metaal dingetje erin, zodra je het metaaltje omklikt gaat dat ding z'n warmte afgeven, en inderdaad oplaadbaad door in warm water te leggen (zodra metaaltje is ingeklikt neemt ie vaste vorm aan, daarvoor vloeibaar, in warmwater word ie dan weer vloeibaar).

weet niet meer hoelang zoiets werkt heb dr 2 gesloopt door te vergete da'k ze niet te lang in een pannetje op t fornuis moet late...

die bedoelde ik ja! ik vond ze heerlijk,, stop ze in je handschoen en dan krijg je lekkere warme handen..
die plastic zakjes om mn voeten ga ik ook maar eens proberen.. krijg je dan niet enorme zweetvoeten Clown ?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 17:21

Nou, zoals beloofd hier even mijn ervaringen met de warmte stickers. Ze zijn inderdaad lekker warm, ik heb het sowieso helemaal minder koud nu omdat mijn voeten minder koud zijn. Dit vind ik echt een héél groot voordeel, maar daarvoor koop je ze dan ook.
Er zitten echter ook wel wat nadelen aan vind ik. Allereerst zit er een behoorlijk stevige lijm onder. Plak ze dus niet onder je beste sokken zou ik zeggen! Ten tweede vind ik het toch nogal prijzig. Ik heb vandaag gereden, maar dat heeft me dus 2 euro gekost... als ik dat door de winter ga berekenen, word het me gewoon veel te duur. Ik zal ze dus echt maar af en toe gebruiken.

Tot slot voel je de sticker. Met rijden heb je er weinig last van, maar met lopen en staan gaan ze pijn doen (bij mij dan in elk geval). Ze waren praktischer geweest als het gewoon zooltjes waren geweest, want nu heb je dus verhoogde druk op je voorvoet, en een rand waar je elke keer op staat. Voor lesgeven ofzo vind ik ze dus absoluut niet handig.

Ik denk dat ik dus toch op zoek ga naar elektrische inlegzooltjes Clown