ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal86

ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:51

Ik belde gisteren Dhr van triest op, die bleek dus in een revalidatie centrum te zitten.. Vind ik sneu voor de beste man.
Maar meneer venema heeft het overgenomen van Dhr, Van Triest.
Dus ik vroeg hoe het met me zadel zat. Hij zei, ik zal kijken voor je en bel je terug zodra ik hem heb gevonden.
Ik belde dus deze ochtend weer op, om te vragen of ze hem hadden gevonden. uitgebreide beschrijven hoe mijn zadel eruit zag, merk enz en dat mijn naam label er aan hing, met stijgbeugels, met schuint wit afgesneden blokjes.
Ze zijn gewoon dus nu me zadel kwijt Boos! Boos! , en ik vroeg en nu dan, ja mevrouw dan moet u maar een nieuw zadel kopen. Ik zit al niet lekker in me vel door problemen op het werk.
Het lijkt wel alsof mijn wereld instort, alles gaat verkeerd.. Huilen Huilen
Ik zou me zadel nooit naar venema weg brengen, ben ik van mening, dit is belachelijk. Ik ga morgen langs om te kijken, ga zelf wel zoeken naar mijn zadel.. Duivel
moest het eventjes kwijt sorry

Iorrr

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:53

Dit is idd wel heel appart! Ze kunnen toch niet zomaar je zadel kwijt zijn???

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:54

heb je geen bon ofzo dat je je zadel had weggebracht???

edit: misschien kan het gewoon in de verwarring zo lijken en komt hij vanzelf boven water.
En zelf in de revalidatie kan die meneer vertellen waar het zadel voor het laatst was.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:56

van triest zou gelijk met het zadel aan de slag gaan. Alleen hij deed geen bonnetjes mee geven. Ik had toevallig nog twee collega's mee, dus dat was mijn voordeel.
Het lijkt me ook niet dat ze zomaar een zadel kwijt zijn. Ik ga morgen zelf kijken, als ik hem niet vind mogen ze rennen denk ik, want dan word ik behoorlijk kwaad, want het is schandalig

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:57

Stel dat die echt weg is zijn ze verplicht je een nieuwe (betere) aan te bieden!

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:58

kan je zelf de bewuste man (die in de revalidatie zit) niet bellen en vragen of hij je kan herinneren en hoe het met je zadel staat.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:59

neej, ik zou niet weten waar van triest zit. En ga hem ook niet lastig vallen, want ik denk dat die daar niet op zit te wachten. Ik weet wel dat ik er niet blij mee ben, en ik dus weer een stukje vertrouwen kwijt ben, als ik iets aan iemand af sta op te laten maken

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:02

"dan moet je maar een nieuw zadel kopen"
jeetje dat is niet normaal, ik zou echt pissed zijn..
Even een bezoekje brengen inderdaad en anders moeten ze maar een ander zadel aanbieden...belachelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:04

Ik zou het anders zien, krijg je mooi een nieuw zadel van die meneer.
Ik had het laatst met een schrikdraadapparaat voor reparatie opgestuurd, met track & trace was het afgeleverd maar ze waren 't kwijt, heb ik een nieuwe gekregen na wat aandringen (maar had dus wel een verzendbon)

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:06

ze hadden wel een pony zadel liggen, een supreme. Ik heb geen supreme zadel en al helemaal geen pony, had hem al uitgelegd dat het een normaal vzh zadel was, die richting de dressuur gericht was.
Ik heb niet eens een pony, maar een reus van 178 :s.. Ik ben ook pissed off. Ik vind het persoonlijk belachelijk, er hangen toch labels met namen aan, als ik hem morgen niet vind, wil ik een nieuw zadel van meneer..

[***],

ik heb natuurlijk geen bon, maar wel 2 getuige die mee waren, en heb de singel van meneer triest toen terug gekregen, en toen hij dat zadel aan het passen waren kwam er een trailer uit duitsland aan. Met een prachtige schimmel, dus tsja..

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:30

Heb net weer gebeld. Omdat ik boos ben, zegt venema ook nog eens dood leuk. Ik denk dat feike dan jouw zadel heeft.
Ik probeer een nummer te vinden van die beste man, maar nergens bestaat een nummer van hem..

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:31

vraag bij de winkel dan het nummer.
Of laat zij je zadel zoeken.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:34

tjee, dat kunnen ze toch niet maken!!!!!
Ik had wel ff melding gedaan bij de politie voor de zekerheid. Heb je geen bonnetje ofzo meegekregen?? Vind het erg vaag dat er zo slordig mee om wordt gegaan.... Ik heb hier geen woorden voor, vind het knap dat je nog zo rustig blijft. Ik zou al lang in de auto zitten hahaha en daar naar toe gaan... Maar had ie geen andere oplossing ofzo? Vaag hoor!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:35

Schandalig Als ze hem daadwerkelijk kwijt zijn zou ik het er zeker niet bij laten zitten.. Maar zonder bon kan je natuurlijk vrij weinig bewijzen hoop voor je dat je ooit je zadel nog terugziet ! Ach gut

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:36

Om eerlijk te zijn heb ik een hard hoofd erin dat ik hem terug zie, en krijg ik gewoon een nieuw zadel van meneer venema,, want triest was altijd goed voor de spullen, had overal labels aan. Dus tsja,, zijn schuld is het niet. En hij kan me dan wel een zadel aansmeren van iemand anders maar die wil ik niet, want dat is niet van mij.. zometeen meld de eigenaar van dat zadel zich,,, dat gaat toch nergens over..

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:37

Mijn zadel is daar nu al 3x geweest, hij was bij feike.
Wel raar zeg dat ie weg is?!

Ik zou echt een ander zadel eisen, maar toch raar dat ie kwijt is..
Is nou niet echt iets kleins.

Ik heb het nr van feike wel btw.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:40

eeej charlotte,

kan je mij dat nummer pb-en, heb er een hard hoofd dat die daar ligt maar owke. Ik vind het ernstig dat hij zadels van andere gewoon aan gaat bieden,,

Ranovich

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:42

Heeft hij je zadel niet perongeluk aan iemand anders mee gegeven? of bedoelde je dat te zeggen met Feike heeft waarschijnlijk jou zadel.
Die man moet dan toch een nummer van die mensen hebben die jou zadel misschien hebben, aangezien hij hun toch zal moeten bellen als het zadel klaar is.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:43

Je heb pb, hoop voor je dat hij daar ligt...

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:43

ja das natuurlijk ook niet normaal, dat hij andermans zadels aanbiedt. Is diegene ook zijn zadel kwijt en dan..... echt dit kan niet hoor. Op je strepen gaan staan. En ik hoop voor je dat ie misschien toch bij die andere man ligt. bah naar hoor dat er zulke mensen zijn.

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:45

Schandalig zeg! Dat kunnen ze toch nooit maken! het is JOUW zadel! Ik hoop echt dat je hem terugkrijgt!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:45

De dhr van triest heeft mijn zadel ingenomen net voordat die werd opgenomen.
Toen die in het ziekenhuis belandde nam venema het over, ik belde dus gister het nummer van van triest. Maar kreeg venema aan de lijn, hij is gister gelijk gaan zoeken. Kon het niet vinden, dus ik vandaag weer gebeld natuurlijk hoe of wat. Maar hij was hem kwijt had er wel eentje een pony zadel.. maar ik heb geen pony, maar een reus kwa paard.
En even later belde ik dus weer over het feit dat ik dan een nieuwe wil, of dat ik zelf kom zoeken. Toen kwam meneer venema met het verhaal dat feike ook wat zadels had overgenomen, en dat die daar moest liggen.. maar dat betwijfel ik

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:48

Hmm, ja, feike werkte eerst voor van triest.
Maar werkt volgens mij nu zelfstandig, maar volgens mij heeft hij wel wat dingen over genomen. Weet het niet zeker. Mijn zadel is er heen gegaan toen van triest in het ziekenhuis lag.
Laatst bijgewerkt door _Charlotte op 06-11-07 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:48

heb hem nu aan de lijn.. allen feike zegt dat het niet klopt..

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:49

het zou beste kunnen dat van triest de juist persoon zocht voor jouw zadel, toen hij opgenomen werd.
Ik zou gewoon die 2e man ook bellen en kijken of hij misschien je zadel heeft.