Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 17:55

De titel zegt het al. Lachen

Ik kwam op het idee, doordat tijdens mijn vorige wedstrijd ik ook zo'n blunder maakte.
Ik moest aangaloperen, op de C, vlak voor de auto waar de jury in zat.
Alleen 't paardje was een beetje melig, dus die gaf even een flinke rotbok, zo'n schuine...
Bijna die auto geraakt... Iedereen van het publiek lach dubbel...
En toen ging ze er ook nog vandoor en verprutste mijn volte.. Die was dus vierkant.
Maar ik had wel een 7 voor het aangaloperen. Clown
OK, en nu jullie. Cool

duodenum

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:58

Haha dat is wel een leuke blooper Tong uitsteken
ik ben een keer op concours geweest zonder jasje Bloos (gelukkig kon ik snel 1 lenen van een vriendin van mij)

ook ben ik al eens (bijna!!) op concours gegaan zonder paard Tong uitsteken

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:59

ik reed op mijn oude verzorgpony een B-dressuurwedstrijdje in een hele grote bak, waar 20x60 was afgezet met cavaletti's. Ik moest in de hoek bij de A aanspringen in galop en mn paardje springt zo over 1 van die cavaletti's heen de ring uit! Iedereen lag natuurlijk dubbel. Op mn papier stond, volgende x B springen? Het heeft me wel gemotiveerd wat vaker met der te gaan springen. Ze vond het veel leuker dan dressuur *LOL*

edit: spellingsfout Bloos
Laatst bijgewerkt door k4tink4 op 01-11-07 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 17:59

whahahaha op concours zonder paard hahahaha

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:00

Toen we op de manege een loting hadden moest ik op een shet. Metje, de kleinste van de manege Bloos
(En dat met m'n 1.64 en 13 jaar)
En met de prijsuitrijking de jury geen hand gegeven.
En vaak rende het paard de bak uit, tja allemaal manegepony's Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Suus__ op 01-11-07 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:04

Niet echt een blunder maar het was wel een vage actie. Nagelbijten / Gniffelen

Ik was aan het inrijden en natuurlijk reden er ook andere mensen. Ik reed op een volte, op de rechterhand. Een ander meisje reed op de linkerhand. Telkens moest ik voor dat kind aan de kant! Toen wist ik natuurlijk nog niks van bakregels, en zij vast ook niet, maar goed. Op een gegeven moment was ik het zat, ik moest telkens aan de kant voor dat arrogante wicht! Dus ik denk. Nu rijd ik gewoon door, dan gaat ze wel aan de kant. Dus ze kwam weer op me af. Ik rijd door en BOEM ik knal vol op met mijn pony tegen haar pony. Huilen van het lachen Whahaha en die ouders werden boos! *LOL*

Maar dat is al heel lang geleden. Nu rijd ik geen wedstrijden. Maar goed... Ik wou het toch even vertellen. Haha!

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:05

haha zie het helemaal voor me, verbaasde pony hoofdjes en 2 kibbelende meisjes Nagelbijten / Gniffelen

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:06

k4tink4 schreef:
haha zie het helemaal voor me, verbaasde pony hoofdjes en 2 kibbelende meisjes Nagelbijten / Gniffelen

Ja zo ging het inderdaad.
Onze ouders hadden ruzie, wij hadden ruzie en de pony's mochten elkaar ook niet. Huilen van het lachen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:08

k4tink4 schreef:
ik reed op mijn oude verzorgpony een B-dressuurwedstrijdje in een hele grote bak, waar 20x60 was afgezet met cavaletti's. Ik moest in de hoek bij de A aanspringen in galop en mn paardje springt zo over 1 van die cavaletti's heen de ring uit! Iedereen lag natuurlijk dubbel. Op mn papier stond, volgende x B springen? Het heeft me wel gemotiveerd wat vaker met der te gaan springen. Ze vond het veel leuker dan dressuur *LOL*

Was dat niet in Wassenaar? Heb het ook ooit eens meegemaakt, pony van het meisje sprong de bak uit. Mijn grootste blooper is denk ik toch wel 2x vergeten te groeten..

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 18:09

Nu bedenk ik, ooit moest ik een keer halthouden, en toen ging ik automatisch bijna groeten Bloos
En af en toe, als ik er niet egt bij ben groet ik met de verkeerde hand Bloos

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:10

6 jaar oud.... eerste wedstrijd en ik moest groeten.....

deed ik dat naar het publiek inplaats van naar de jury.... Clown

iedereen ging mij uitlachen... Bloos

wist ik veel waar de jury zat en wie mij en mijn pony ging beoordelen Haha! Clown

Deetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:10

haha leuk topic
De laatste wedstrijd die ik gereden heb met mijn pony, was ook wel de ergste.
Ik was bij de laatste hindernis, en hij ging zomaar net voor de hindernis in eens op de rem.( ikweet nog steeds niet waarom) in ieder geval kwam ik er wel foutloos overheen,jammer genoeg wel zonder pony.

en 1 van mijn eerste wedstrijden was ik mijn singel vergeten,Dus heeft iemand van de organisatie een geregeld .. Bloos

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:11

patsur schreef:
k4tink4 schreef:

Was dat niet in Wassenaar? Heb het ook ooit eens meegemaakt, pony van het meisje sprong de bak uit. Mijn grootste blooper is denk ik toch wel 2x vergeten te groeten..

Haha nee dat was in Gouda, Goed om te weten dat ik niet de enige ben!

Djoena schreef:
6 jaar oud.... eerste wedstrijd en ik moest groeten.....

deed ik dat naar het publiek inplaats van naar de jury.... Clown

wist ik veel waar de jury zat en wie mij en mijn pony ging beoordelen Haha! Clown

Haha, wat voor cijfer gaf het publiek je daarvoor Haha!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:24

ik moest heel hard huilen na de wedstrijd..... Clown
was wel derde geworden hihi
maar ik voelde me heel dom, weet het nog pcies Nagelbijten / Gniffelen

Jootje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:34

Nou ik moest een x een ZI proef rijden.. en mijn paard was nog al melig.. en alles wat ik deed ging bokkend en steigerend of met vier benen te gelijk de lucht in.. en toen moest ik zo hard lache op het laatst
en kon de jury ok horen lachen vanuit zijn hokje.. Clown

stond er later op coupon.. met plezier nagekeken Bloos

haha had nog 170 pnt ... toen was 180 nog winstpnt Tong uitsteken

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:39

Grootste wedstrijdblunder?

Met mijn eigenwijze c-pony reed ik een B-parcoursje. Hj vond hindernis 7B een beetje teveel van het goede en bleef doodleuk staan. Onervaren als ik was, reed ik vol moed, in de hoop dat de tweede poging zou slagen, een volte 8 meter en sprong keurig over B heen.

En ja, daar klonk de bel...

Ik wist echt niet dat A dan ook overnieuw moest. Vork Ik zat helemaal beteuterd op de poownie.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:41

Toen ik aan het inrijden was was er iemand anders ook aan het inrijden, dat paard struikelde maar dat meisje was zo aan het slapen en viel er toen af!!! Clown Dat paard dacht echt hoe kan zij er nou afvallen ik deed toch niks

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:42

Mijn grootste blunder is dat ik bij C afwend, x halthoud en groet en denk: sh*t, waar is die jury nou... Clown Ik was toen wel zo'n 12 jaartjes jonger dan nu...

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:42

SuusKiiss schreef:
Toen ik aan het inrijden was was er iemand anders ook aan het inrijden, dat paard struikelde maar dat meisje was zo aan het slapen en viel er toen af!!! Clown Dat paard dacht echt hoe kan zij er nou afvallen ik deed toch niks

Hahahaha. Huilen van het lachen
Dat klinkt heel grappig.

Jmiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:46

om 7 uur 's ochtends moeten starten in de winter, waren ze vergeten de baksproeiers uit te zetten...die gaan automatisch om 7 uur 'sochtends, dus ik begon net met m'n proef, gaan alle sproeiers aan, pony natuurlijk helemaal over de rooie Clown

loves_lutin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:48

niet een blooper ofzo maar ik heb een keer een volte te veel gemaakt, iedereen ging me uit lachen

Jootje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:49

Jmiee schreef:
om 7 uur 's ochtends moeten starten in de winter, waren ze vergeten de baksproeiers uit te zetten...die gaan automatisch om 7 uur 'sochtends, dus ik begon net met m'n proef, gaan alle sproeiers aan, pony natuurlijk helemaal over de rooie Clown

Haha wat had ik dat graag willen zien.. volgens mij kon je mij dan van de grond halen van het lachen Haha! Clown

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:50

nadina schreef:
Mijn grootste blunder is dat ik bij C afwend, x halthoud en groet en denk: sh*t, waar is die jury nou... Clown Ik was toen wel zo'n 12 jaartjes jonger dan nu...

hahaha die is droog! Haha!

Mijn pony reageerde in het begin altijd op de stem van mijn moeder als zij de proef voorlas. Dus als ze dan ruim van te voren zei dat ik moest aangaloperen....dan deed mijn pony dat al..ook al wilde ik het niet Tong uitsteken Toen hebben me moeder en ik wat anders verzonnen voor het woordje galop....me moeder las nu voor..tussen die en die letter in de derde versnelling Clown Clown Hoe we erop kwam weet ik niet, maa het hielp wel bij mijn pony!! Me moeder heeft dat zeker een jaar zo gedaan Tong uitsteken en heel vaak moesten we bij de jury komen en die vroegen dan waarom we dat deden. Vaak moesten ze dan lachen! Ook kwam iemand een keer naar me toe met de vraag of er ook een achteruit op zat Clown
Hier hebben we vaak om moeten lachen Clown

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:51

Jmiee schreef:

haha daaag...dat had ik ook wel willen zien Tong uitsteken Clown

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:45

Ik ben wel eens vertrokken zonder hoofdstel...
Maar toen zijn we maar even snel teruggereden om hem nog even op te halen, we warten gelukkig pas net weg.

En tijdens de proef heb ik ooit een keer een 1 gescoord!
Hij was de hele proef al erg schrikkerig en rennerig, elke keer steeds tussen de oefeningen in.
Maar toen ineens, reden we langs de kantine en daar stond ineens iemand juichend op. Dat was precies op ooghoogte, dus Duvel schrikt weer en begint echt enorm te rennen.
Ik moest daarna bij B afwenden en bij X een volte 15 meter rijden, maar pas vlak voor ik bij E op de linkerhand ging, had ik hem weer in de hand gesteld. Hij liep dus een ei van veel te veel meter met de het hoofd tussen de dakspanten en in galop, ipv een nette volte 15 meter in aanleuning in draf...
Ik moest heel erg hard lachen om die 1, hij was gewoon wel terecht, vond ik zelf.