.We hebben eèn pony verkocht we willen nu een veulen erbij kopen.
Maar wat is wijsheid
toch nog een D of een E pony kopen of een klein paardje (1.60)
Ze rijdt nu al vaker op mijn paard 1.75 .
Wie kan ons een tip geven.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
toch nog een D of een E pony kopen of een klein paardje (1.60)
rooz1993 schreef:ik reed al vanaf dat ik 11 was tussen de paarden met een paard van 1.65.
het is gewoon ofzo eraan toe is.
ik vondt het iniedergeval heel leuk.

lizza6 schreef:Hoi , ze rijdt nu nog bij de pony`s en ze heeft een c pony van 1.32 ze rijdt er ook wedstrijden mee ik denk dat het komt omdat ik zelf ook wedstrijden rijdt en mede dat ze regelmatig op grote paarden rijdt. we zijn op zoek naar een leuk veulen maar we hebben nog geen keus gemaakt of we nu een ponyveulen of een paardveulen moeten kopen voor haar. ze wil samen met dat veulen opgroeien en als die 3 jaar is laten inrijden, dan is mijn dochter al de 12 jaar gepasseerd of bijna 13 ik vindt het vrij moeilijk om de goede keus voor haar te maken.
lizza6 schreef:we zijn op zoek naar een leuk veulen maar we hebben nog geen keus gemaakt of we nu een ponyveulen of een paardveulen moeten kopen voor haar. ze wil samen met dat veulen opgroeien en als die 3 jaar is laten inrijden, dan is mijn dochter al de 12 jaar gepasseerd of bijna 13 ik vindt het vrij moeilijk om de goede keus voor haar te maken.
Revanches schreef:rooz1993 schreef:ik reed al vanaf dat ik 11 was tussen de paarden met een paard van 1.65.
het is gewoon ofzo eraan toe is.
ik vondt het iniedergeval heel leuk.
Vanaf 12 jaar is het pas toegestaan om bij de paarden te mogen starten!
Dus vanaf 11 jaar lijkt me niet kunnen!
Zelf was ik 13. Ik groeide zo hard,dat het geen porem was meer op een pony. Zodoende dat ik op een jonge leeftijd de overstap naar de paarden heb gemaakt.

en ga zeker nog door tot me 18e!