Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar anders had je best een paar keer met mij mee gemogen.
) in omg. Hilversum

Tizzy1 schreef:@Lowara; Lijkt me prima! maandagavond 19 november 2e proef in Lonneker moet ik jureren! Is toch jou eigen club of niet? Mag je anders wel ff aan Marlinda doorgeven, denk dat jij haar eerder spreekt dan ik.
Heb je enig idee wie ik ben trouwens? ***denk aan sneeuwpoppen enzo***![]()
![]()
oew oeww jij bent die onwijs aardige jury!
) dus tijd genoeg. heb het al in de agenda opgeschreven.
Lowara schreef:Tizzy1 schreef:oew oeww jij bent die onwijs aardige jury!
* denkt verder aan Oldenzaal... wolkbreuken die alleen in MIJN proef moesten losbreken*
Eens even kijken... de 19e kan ik wel zo te zien, moet zelf de 20ste starten ( jaja.. zelfs ik ben met die vage dingen door de B gekomen) dus tijd genoeg. heb het al in de agenda opgeschreven.
Marlinda kent mij wel, als je zegt Cynthia van de Tinker weet ze al genoeg
heb haar al een mailtje gestuurd in ieder geval
Yeps, dat ben ik!
ThaGirl schreef:Nou bij deze ook oproepje voor me dan.. Het lijkt me ook leuk af en toe te helpen schrijven op wedstrijden (met bokt jury) in omg. Hilversum
Storm76 schreef:schrijfers moet schrijfsters zijn... dom
Storm76 schreef:Goede schrijfers zijn best schaars.
Ik had laatst een meisje van een jaar of 11, kon slecht schrijven, schreef ook langzaam waardoor ze in de problemen kwam als het te snel ging, en zat soms zo te dromen dat ze niet meer wist waar ze was.
asjemenou schreef:En wanneer ben je dom?
Als je schrijfers zo schrijft?
Sansje schreef:Goh was dat toevallig in de drechtsteden ergens? Zie dat je uit de randstad komt... er was toen een jury bij ons die idd een erg slechte schrijfster toegewezen had gekregen.. mijn protocol was één grote bende... jury had diverse keren cijfers moeten corrigeren ed...
PeruaansePas schreef:Zijn er nog juryleden uit het noorden in dit topic.
Wel leuk om te lzen dat meerdere mensen willen schrijven.