Voor mijn afstudeeropdracht (HBO Marketing Management) moet ik weten wat de consument (jullie dus!!) van Horka Riding Wear vind... Dus mijn vraag wat is jullie mening hierover?
Caps, rijbroeken alles!!!
Gooi het er maar uit! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gooi het er maar uit! 
Born2BCrazy schreef:Heb ooit een rijbroek van horka gehad..kostte meer dan 100 euro..maar heeft het niet lang uit gehouden, werd heel lelijk (kunstlederen zitvlak) en stug.
Mijn vertrouwen in horka is sindsdien eigenlijk niet weer terug gekomen..
Al hoewel ik de bodywarmers van dit jaar wel mooi vind
Maar qua rijbroeken geen horka meer voor mij
En ter info: De lederen zitvlakken zijn ik geloof 2 jaar geleden vervangen door een andere stof omdat er meer klachten waren!
Dus dit probleem is inmiddels verholpen! foxy80 schreef:wij verkopen rijbroeken van Horka en vinden de prijs/kwaliteit gewoon goed, maar we hebben van hen ook dure broeken gehad die 3 stalgenoten voor geen meter zaten (eentje liep zelfs blaren op van die broek tijdens het rijden!!!)
Ze hebben ze echter zonder zeuren ingeruild en dat vond ik erg netjes voor gedragen broeken!
moet je ook iets over Red Horse weten?
foxy80 schreef:Ok, wat ik dus al weet over Horka:
- service is super, zeker aan de telefoon
- verkopen echt super mooie kleren voor een mooie prijs, vooral van Red Horse vind ik er echt pareltjes tussen zitten zoals die bodywarmer Duel
- over de catalogi: duidelijk, alles staat erop maar soms niet overzichtelijk, zeker wat de aanbiedingen betreft (staat er bijvoorbeeld: model Action in aanbieding, maar is het een broek, jas of iets anders? staat er niet bij en je kan je naar zoeken naar een plaatje). Ook de volgorde nummering kan beter (staat nl alleen op de kleur catalogus nl fall 2007 bv en niet op de prijslijst).
Naamsbekendheid van Horka (rijbroeken) valt mee in België, van Red Horse ken hier niemand wat

)
astridastrid schreef:Loop je stage bij Horka?
Tja, ik zou niet echt kijken wat Horka heeft als ik in een paardenwinkel ben. Merk spreekt me gewoon niet aan. Imago?
heel stug en kan er echt niet lekker mee rijden...
gaat jarenlang mee!
)
). Alleen zit er aan de ene kant aan de zijkant bij m'n kont een plek met heel veel pluisjes. Aan de andere kant zit dit niet, en het gaat ook niet weg, volgens mij zat dit er al na een paar keer rijden.
Wat een slechte pasvorm! En een enorm zweethoofd. Geen idee hoe het model heette, maar het was gewoon de simpelste.