Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. krumel schreef:welke van petrie?
Ik heb de petrie anky's... echt een hel met inlopen, maar ze zijn nu zó fijn.
Het ligt er ook maar net aan wat je fijn vindt rijden. Petries zijn meestal wel wat degelijker dan derby, en ik vind ze ook mooier/beter afgewerkt. Petrie is wel veel stijver, en de softjumpers zijn super soepel dus dat is maar net waar je van houdt.
maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Judje schreef:Zelf heb ik ook de Petrie Anky's en voor het inlopen heb ik bij Divoza inloophakjes gekocht (zo worden ze bij je tenen en bal van je voet niet te krap en die zijn hoger dan de zooltjes) en daarmee gaat het nu goed. En ik vind ze gewoon super elegant! Ze heben een hele hoge dressuurboog en een redelijk slanke enkel. En ik vind het leer er super uitzien!
Als je dressuurwedstrijden wilt gaan rijden kan het zijn dat je er op wordt aangesproken door de jury, want je moet met een gladde dressuurlaar rijden en een veter mag dus officieel niet in de dressuur (bij springen mag het wel). Meest van de tijd wordt er niet moeilijk over gedaan, maar als je een jury hebt die heel stipt is kan je eruit liggen.
Scum schreef:Persoonlijk zou ik liever voor Petri gaan. Die gaan over het algemeen iets langer mee dan Derby.
krumel schreef:welke van petrie?
Ik heb de petrie anky's... echt een hel met inlopen, maar ze zijn nu zó fijn.
Het ligt er ook maar net aan wat je fijn vindt rijden. Petries zijn meestal wel wat degelijker dan derby, en ik vind ze ook mooier/beter afgewerkt. Petrie is wel veel stijver, en de softjumpers zijn super soepel dus dat is maar net waar je van houdt.
peetje82 schreef:praat me dr niet van.had ze extra hoog op laten meten, ivm stukje inzakken!
eenmaal ingelopen: heerlijk laarzen en erg mooi!
Ben dr heel tevreden van!
heb dan wel n rits aan de voorzijde(binnenkant scheenbeen)
, maar je kan er rekening mee houden. Veters vind ik zelf minder mooi, liever gewoon een rustige egale laars, hoogstens een rits, maar ik vind veters te onrustig.