Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sandy1103 schreef:Hoihoi, ik zat toen ik mijn rijlaarzen ging aanschaffen een beetje met de zelfde vraag ik zou je aanraden om gewoon eens nar een goede ruitersportzaak bij jou in de buurt gaan om daar eens rond te neuzen en je te laten adviseren.
Ikzelf heb Petrie laarzen met rits tot helemaal onderaan (zonder rits of met halve rist kwam ik er niet in, heb schijnbaar hoge freef) geen veters omdat ik dat zelf niet zo mooi vond. Ritsen zaten er standaard in waardoor het leer als soepel was na 5 a 6 keer dragen zaten ze lekker. Ik doe er zowel springen als dressuur mee en dat gaat eigenlijk prima.
Uieindelijk moet jij zelf de keuze van de laars maken als jij ze lekker vind zitten met passen moet je ze gewoon kopen hoor niet omdat iemand zegt dat ze toevallig niet goed zijn ofzo het niet doen. Ik merkte heel sterk met passen dat toen ik mijn laarzen aantrok dat ik voelde van Dit zijn ze en geen andere. Succes met de zoektocht
ze zijn niet het allermooist maar je hebt ze ook zo ingelopen.
ik had ze ongeveer in een week al ingelopen.
LiesEntimo schreef:Dit topic ga ik even volgen,
heb nu mountain horse high riders, al 3 jaar dus zijn nu wel beetje aan het slijten hoor.
Zou gaarg ook nieuwe leren wllen hebben..
of petrie's of cavallo's..
petrie anky met die hoge bppg vindt ik mooi, maar die zijn misschien niet zo practisch voor het springen
Laarzen van Derby zijn ook fijn, de Petries zijn van harder leer. Derby's zijn soepeler.
dus heb ik Petrie. Die bevallen prima. Kalfsleder glimt ook nog meer dan rundleder, maar je betaalt er ook weer meer voor.Jellie schreef:Ik denk dat de mountain horse niet chique genoeg zijn voor je?
iig ons bevallen ze wel heel goed.
Verder zou ik zeggen lekker passen en kijken wat het best zit bij je.