Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Alleen mijn portemonnaie zou best anders willen

mememe schreef:LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Bedankt voor je antwoord. Heb je weleens hh of mondoni rijbroeken gehad met lederen zitvlak? of wil dat niet goed.?

LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Mooie nette broek en zit heerlijk! ProudJustify schreef:Ach ja is niet anders he![]()
Nee geen ervaring met de gaithers, maar rij ook eigenlijk alleen maar
met laarzen
, ik wil nooit meer zonder!
! De stof draagt ook heel erg fijn en ze blijven nog steeds mooi na elke wasbeurt! Pletje123 schreef:LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Heb ook een Cavallo met lederen zitvlak. Bevalt primaMooie nette broek en zit heerlijk!

De volgende wordt ook zeker weer een pikeur rijbroek, echter hangt er wel een flink prijskaartje aan.
.