ongeveer een uur geleden werd ik gebeld door een manege(zal de naam niet noemen) waar we 2 weken geleden een trailer gehuurd hebben.
er werd gezegd dat hun een bekeuring hebben binnen gekregen dat er 87 kilometer is gereden inplv 80. toen dacht ik dat zou misschien kunnen.
maar toen ze verder ging zei ze dat het op een bepaalde plek was waar wij niet langs gereden hadden. wij hadden achter een vriendin gereden die ook met haar paard en trailer was en die wist van geen boete. dat was dus ook raar. maar nou ben ik dus benieuwd of de flitspalen dus ook auto's met trailer kunnen onderscheiden.ik wist niet dat het ookal kon. 1 van de meiden die met ons in de auto zat is politieagente en die heb ik natuurlijk meteen gebeld die zei ook dat ze dat raar vond omdat op de weg, de snel weg waar wij waren niet de weg was als er werd gezegt aan de telefoon.
ik heb dus net ruzie gekregen met die d....s aan de telefoon omdat zij maar bleef schreeuwen dat ze zeker wist dat wij het waren en dat het niet degene was die met de anderhalf paards trailer weg gegaan was. (ze verhuurde die dag 2 trailers uit)
ze vond dat ik raar deed....ik vroeg alleen voor de zoveelste x dat wij alle copies van de papieren die wij hadden getekend die dag voor die trailer en natuurlijk de boete die hun hadden gekregen. op die boete zou geen tijd staan maar wel de plaats.dat is dan toch ook vreemd?
die persoon van die manege was zo niet vriendelijk dat ze de telefoon in mijn oor ophing.
dus een goed woordje over die stal krijg ik niet uit mijn mond.
ik had er zoiezo al spijt van want we haalde de trailer daarop en toen wij de paarden wilde laden zat er nog beschimmelde poep in en heel oud kuil.
ook heeft mijn paard zich behoorlijk verwond aan de vlijmscherpe randen van de klep (en ja ze had toch echt bescherming om)
maargoed mijn vraag was dus: als er zoiets dergelijks gebeurd hoe hoort het normaal te gaan.de bestuurder hoort toch de rekening opgestuurd te krijgen?
en zijn de flitpalen nu wel zo afgesteld dat ze trailers kunnen onderscheiden?
. Dat was anderhalve week geleden en heb vandaag de bekeuring al binnen! Wist trouwens niet dat ik geflitst was dus kwam als een verassing, maar was ook verbaasd dat het zo snel binnen was. Kan dus toch