winter/staldeken welkoop!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

winter/staldeken welkoop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:48

ik was vanmiddag even in de welkoop, en daar hingen winter/staldekens voor €29,95! hij is niet 100% waterdicht, maar wel waterafstotend, ze zijn er in de kleuren donkerblauw met lichtblauw, en donkergroen met roze. ik heb er maar 1 meegenomen, wie heeft deze nog meer? en hoe bevallen ze? Lachen

Cheveyo

Re: winter/staldeken welkoop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:49

van Pagony toevallig?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:51

Hmm ben benieuwd hoe ze bevallen, zo ja dan ga ik er ook maar weer eens langs. Lachen Moet sowieso nog peesjes hebben.

Cheveyo: ik heb daar laatst een hoofdstel van Pagony gekocht, dus ik denk het wel. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:54

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 23:23

ik zag hem ook staan, zocht er ook een, maar door de naden twijfel ik of die een kleine bui aan kan. Ik volg dit nog even Haha!.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 23:30

Kun je hem ook onder een andere deken leggen of gaat het hele spul dan schuiven??

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:56

Ik heb er vandaag ook maar eentje gekocht.Vondt kaki-roze niet iets waar ik m'n paardje in zou laten rondlopen dus ik heb de blauw-lichtblauw maar meegepakt, nu nog even uittesten of ie een regenbui wil doorstaan Knipoog

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:10

als ik naar het plaatje kijk lijkt het gewoon een staldeken.
ik zou mijn paard er iig niet mee in een bui durven laten staan. wel een regendekentje overheen gooien dan.

_Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:15

Sorry, maar het zijn verschrikkelijk slechte dingen. Mijn zusje had er vorig jaar één gekocht en met 2 dagen zaten de scheuren er al in, na een week of 2 was hij aan flarden (gewoon doormidden) Hij is niet waterdicht. Ik denk als je er een regendeken o.i.d. overheen gooit zal het wel iets langer goed gaan. Of als je een beetje voorzichtig en net paard hebt Knipoog
Ik gebruik hem in de winter als onder- of reisdeken en dan is het wel te doen. Hij heeft pas 1 scheur aan de staartflap na 5x gebruiken ofzo.. Lips are sealed
Het is gewoon hele slechte stof, ontzettend dun en rafelt meteen uit, ik ben er dus niet tevreden over, maarja het is ook geen deken van 150 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:52

ik zou hem dan idd ook niet in de regen gebruiken, ik heb zelf een waterdichte winterdeken, maar deze is vrij duur, en nog van mijn vorige verzorgfries, die is verkocht. (heeft hem buiten nooit opgehad) ik vind het dus een beetje zonde om die buiten op te doen de hele dag, als het regent kan ze die opkrijgen, of ik doe er idd een regendeken overheen. ik wil eerst even kijken of ze hem een beetje heel houd, dan kan ze die deken wel opkrijgen. dat de stof niet super is had ik idd wel verwacht, maar ik had zoiets, ach voor die €30, dan kan ik het altijd proberen Lachen ik heb idd ook de blauwe meegenomen, heb de staleigenaar even gebeld, omdat ik niet zeker wist of 185 haar zou passen, hij dacht van wel, en meteen maar even gevraagd of hij een blauwe of 1 met roze leuker vond, nou ik moest maar geen roze meenemen Haha!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:54

heb er toevallig vandaag ook bij staan kijken maar wil een 100% waterdichte deken dus had hem maar niet genomen. ben blij toe als ik dit zo lees

Lopkelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 23:47

Kreeg vandaag de folder waar de deken in staat, maar hier straat dat het een staldeken is, ik zou er een halen, maar hij is niet erg stevig zo te lezen. Ik hou het hier nog even in de gaten.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:40

Dit is 110% zeker niet waterdicht een waterdichte deken heeft geen rugnaden (op BR na maar die tapen de naden) dit is gewoon een staldeken, geen paard mee in de regen zetten

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:43

Ik wilde hem inderdaad ook gaan bekijken, maar ja, ook weer zo`n winkel die alleen grote maten heeft.....

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:43

ik heb ze ook zien liggen en als je hem wilt gebruiken gebruik m dan als onderdeken (als het echt koud wordt) dus onder een ander stevige deken, anders zal je er niet lang plezier van hebben denk ik...
greetz

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:52

Zit er nog enige vulling in of is hij erg dun? En is het fleece of katoenen voering?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 10:44

Er zit wel vulling in en ik geloof dat de binnenkant van katoen is.En er zit een bontje op de schoft.Maar aangezien hij maar €30,- kost moet je natuurlijk niet gaan verwachten dat je met de zelfde kwaliteit te maken hebt als met een deken van ruim €100,-.Maar ik ga hem gebuiken voor op stal, want als ik zo kijk lijkt het een deken die zich lekker volzuigt en loeizwaar wordt.Maar ben zelf ook nog wel benieuwd naar de reacties;)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 10:52

ik zet mijn pony er niet mee in de regen, het is een staldeken en geen regendeken. hij ligt wel netjes op mijn pony. en al zou hij maar 1 seizoen meegaan dan vind ik het nog een net prijsje. ik vind ze wel klein vallen, normaal heb ik 175, die was er niet dus gegokt op maatje groter en die ligt prima

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 10:54

ik geloof dat hier geen welkoop dichtbij zit helaas

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 10:58

Voor op stal is ie best handig lijkt me... Misschien haal ik er ook wel eentje..

En in tweede instantie (even over na gedacht.. ) toch maar niet.. hahaha.. Ik heb zat dekens.. ook staldekens.. en dan zou ik weer iets kopen waarvan ik het nog heb liggen.. niet handig!!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 11:03

voor een staldeken vind ik hem niet eens zo heel goedkoop.
heb voor mijn staldeken ook maar 25/30 euro betaald bij de ruitersportzaak. was een onbekendmerk. de nep HH highliner zeg maar. maar dat is een prima staldeken. gaat al 2 winters mee als onderdeken.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 11:53

Hij is ook te koop bij de boerenbond...is 'hetzelfde' als de welkoop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:42

HAR --> SV.

TD_Aesculap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:00

ThaGirl schreef:
ik geloof dat hier geen welkoop dichtbij zit helaas

Welkoop in Soest of Eemnes

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:04

Hoeveel vullig zal er ongeveer in zitten dan? iemand een idee?