ik was vanmiddag even in de welkoop, en daar hingen winter/staldekens voor €29,95! hij is niet 100% waterdicht, maar wel waterafstotend, ze zijn er in de kleuren donkerblauw met lichtblauw, en donkergroen met roze. ik heb er maar 1 meegenomen, wie heeft deze nog meer? en hoe bevallen ze?
Ik heb er vandaag ook maar eentje gekocht.Vondt kaki-roze niet iets waar ik m'n paardje in zou laten rondlopen dus ik heb de blauw-lichtblauw maar meegepakt, nu nog even uittesten of ie een regenbui wil doorstaan
als ik naar het plaatje kijk lijkt het gewoon een staldeken. ik zou mijn paard er iig niet mee in een bui durven laten staan. wel een regendekentje overheen gooien dan.
Sorry, maar het zijn verschrikkelijk slechte dingen. Mijn zusje had er vorig jaar één gekocht en met 2 dagen zaten de scheuren er al in, na een week of 2 was hij aan flarden (gewoon doormidden) Hij is niet waterdicht. Ik denk als je er een regendeken o.i.d. overheen gooit zal het wel iets langer goed gaan. Of als je een beetje voorzichtig en net paard hebt Ik gebruik hem in de winter als onder- of reisdeken en dan is het wel te doen. Hij heeft pas 1 scheur aan de staartflap na 5x gebruiken ofzo.. Het is gewoon hele slechte stof, ontzettend dun en rafelt meteen uit, ik ben er dus niet tevreden over, maarja het is ook geen deken van 150 euro.
ik zou hem dan idd ook niet in de regen gebruiken, ik heb zelf een waterdichte winterdeken, maar deze is vrij duur, en nog van mijn vorige verzorgfries, die is verkocht. (heeft hem buiten nooit opgehad) ik vind het dus een beetje zonde om die buiten op te doen de hele dag, als het regent kan ze die opkrijgen, of ik doe er idd een regendeken overheen. ik wil eerst even kijken of ze hem een beetje heel houd, dan kan ze die deken wel opkrijgen. dat de stof niet super is had ik idd wel verwacht, maar ik had zoiets, ach voor die €30, dan kan ik het altijd proberen ik heb idd ook de blauwe meegenomen, heb de staleigenaar even gebeld, omdat ik niet zeker wist of 185 haar zou passen, hij dacht van wel, en meteen maar even gevraagd of hij een blauwe of 1 met roze leuker vond, nou ik moest maar geen roze meenemen
Kreeg vandaag de folder waar de deken in staat, maar hier straat dat het een staldeken is, ik zou er een halen, maar hij is niet erg stevig zo te lezen. Ik hou het hier nog even in de gaten.
Dit is 110% zeker niet waterdicht een waterdichte deken heeft geen rugnaden (op BR na maar die tapen de naden) dit is gewoon een staldeken, geen paard mee in de regen zetten
Silence
ik heb ze ook zien liggen en als je hem wilt gebruiken gebruik m dan als onderdeken (als het echt koud wordt) dus onder een ander stevige deken, anders zal je er niet lang plezier van hebben denk ik... greetz
Er zit wel vulling in en ik geloof dat de binnenkant van katoen is.En er zit een bontje op de schoft.Maar aangezien hij maar €30,- kost moet je natuurlijk niet gaan verwachten dat je met de zelfde kwaliteit te maken hebt als met een deken van ruim €100,-.Maar ik ga hem gebuiken voor op stal, want als ik zo kijk lijkt het een deken die zich lekker volzuigt en loeizwaar wordt.Maar ben zelf ook nog wel benieuwd naar de reacties;)
ik zet mijn pony er niet mee in de regen, het is een staldeken en geen regendeken. hij ligt wel netjes op mijn pony. en al zou hij maar 1 seizoen meegaan dan vind ik het nog een net prijsje. ik vind ze wel klein vallen, normaal heb ik 175, die was er niet dus gegokt op maatje groter en die ligt prima
Voor op stal is ie best handig lijkt me... Misschien haal ik er ook wel eentje..
En in tweede instantie (even over na gedacht.. ) toch maar niet.. hahaha.. Ik heb zat dekens.. ook staldekens.. en dan zou ik weer iets kopen waarvan ik het nog heb liggen.. niet handig!!
voor een staldeken vind ik hem niet eens zo heel goedkoop. heb voor mijn staldeken ook maar 25/30 euro betaald bij de ruitersportzaak. was een onbekendmerk. de nep HH highliner zeg maar. maar dat is een prima staldeken. gaat al 2 winters mee als onderdeken.