Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenneke_ schreef:Ik kreeg er hoofdpijn van, maar dat komt denk ik omdat ik een ovaal hoofd heb en de casco caps ronder zijn.
Verder was de draaidop binnen een jaar kapot
Ik rijd nu overigens met een blauw/zwarte pikeur GPA dorieeen schreef:Ik hou niet van die Casco caps, ik vind ze niet echt mooi, net ook een topic gelezen waar ze allerlei vreemde dingen vertelden over die verstelbare caps, dat ze naar achter en naar voren gleden als je hard ging etc. ik zou perzsoonlijk niet voor dit soort caps kiezen.
Succes ermee!*D
Lenneke_ schreef:dorieeen schreef:Ik hou niet van die Casco caps, ik vind ze niet echt mooi, net ook een topic gelezen waar ze allerlei vreemde dingen vertelden over die verstelbare caps, dat ze naar achter en naar voren gleden als je hard ging etc. ik zou perzsoonlijk niet voor dit soort caps kiezen.
Succes ermee!*D
Dan past de cap gewoon niet en vind ik degene die de cap gekocht heeft schuldig en niet de cap zelf.
Ik heb twee casco's gehad en allebei bleven goed zitten
Lenneke_ schreef:dorieeen schreef:Ik hou niet van die Casco caps, ik vind ze niet echt mooi, net ook een topic gelezen waar ze allerlei vreemde dingen vertelden over die verstelbare caps, dat ze naar achter en naar voren gleden als je hard ging etc. ik zou perzsoonlijk niet voor dit soort caps kiezen.
Succes ermee!*D
Dan past de cap gewoon niet en vind ik degene die de cap gekocht heeft schuldig en niet de cap zelf.
Ik heb twee casco's gehad en allebei bleven goed zitten
.loulou schreef:
) Silly_Woman schreef:ik heb deze ook en ik vind hem lekker zitten en ook nog eens mooi(ben ook de enige geloof ik:-p)
In m'n profiel(en de link in mn onderschrift) staan foto's met het gebruik van de cap tijdens het rijden. (zie je ook hoe t er uit ziet)
. Is ook wel mooi meegenomen. Vind veiligheid belangrijk, maar het mag er ook wel een beetje uitzien. Maar dan wordt het voo rmij ook wle een gewone zwarte. SFCAP schreef:Ik von hem wel goed, alleen dat na een jaar de voorklep eraf is geschoten en dat ding om aan te spannen ook kopot schoot op sommige plekken
Carolien007 schreef:SFCAP schreef:Ik von hem wel goed, alleen dat na een jaar de voorklep eraf is geschoten en dat ding om aan te spannen ook kopot schoot op sommige plekken
hmm dat is wel erg snel. Twijfel nog steeds erg tussen een younster en een master. Het prijsverschil is erg groot, maar de younster die ik nu heb krijg ik met een lange rit gewoon hoofdpijn van.
SFCAP schreef:Ik heb nu een nieuwe gekocht, de troxel spirit, maar 50 euro, ventilatie, en ik vind dat hij er veel steviger uitziet dan mijn casco!