iemand bekend met Equimatch??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

iemand bekend met Equimatch??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 17:56

zoals de titel al zegt is er iemand bekend met equimatch??
dit is een soort van divoza idee maar dan in het klein en ook via internet...
nou heb ik daar wle een mooie broek gezien maar heb geen idee of ze wel te vertrouwen zijn...

dus heeft iemand daar al wat gekocht of al een keer wat besteld??
en zo ja werd je goed geholpen of was je juist niet tevreden??

laat het weten!!
en alvast bedankt

Daisies

Re: iemand bekend met Equimatch??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:17

Is dat niet gewoon mondoni?

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:40

iemand op de manege had er wat gekocht en leek er tevrede mee... die had zo'n jodphur broek gekocht

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 08:59

ik heb die man van dat bedrijf ooit hier thuis gehad, omdat ik evt. leverancier wilde worden. dat is toen een beetje raar gelopen; hoorde ineens niks meer.
hij had die avond wat voorbeeldspul mee, en dat was allemaal van een heel mooie kwaliteit, en best redelijk geprijsd. ze verkopen veel van Shires, een Engels merk. prima spullen!
ik denk er nu over er een winterdeken te bestellen voor mijn kanjer. Lachen
kijk even in je buurt bij stallen; vaak hangt er een poster van Equimatch met een code erop; met die code krijg je bij je bestelling 5% korting (scheel toch weer). en anders zou ik gewoon wat afdingen. Haha!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:32

Ik heb ook wel eens wat dingen bij Equimatch besteld, via internet. Snel en netjes geleverd. Allemaal prima dus.

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:25

Heb ik ooit ns n keertje onderlappen en beugelelastiekjes bij besteld.
Was heel snel geleverd en heel netjes.

Sturen me nu nog steeds hun cataloog op. Was er wel tevreden over!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 17:55

dierfysio schreef:
ik heb die man van dat bedrijf ooit hier thuis gehad, omdat ik evt. leverancier wilde worden. dat is toen een beetje raar gelopen; hoorde ineens niks meer.
hij had die avond wat voorbeeldspul mee, en dat was allemaal van een heel mooie kwaliteit, en best redelijk geprijsd. ze verkopen veel van Shires, een Engels merk. prima spullen!
ik denk er nu over er een winterdeken te bestellen voor mijn kanjer. Lachen
kijk even in je buurt bij stallen; vaak hangt er een poster van Equimatch met een code erop; met die code krijg je bij je bestelling 5% korting (scheel toch weer). en anders zou ik gewoon wat afdingen. Haha!

ja de code heb ik al... omdat ik op de tinkerkeuring was en daar lag de catalogus met een kortingscode...

had een mooie broek gezien, maar omdat ik normaal alleen bij divoza koop en bestel. durfde ik hier niet zo goed te bestellen...

maar goed eerst mn salaris maar eens ontvangen

Brownwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:21

Ik heb er ooit is handschoenen besteld, was snel binnen.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 08:39

Ik vind het een allemaal een beetje oudewetse troep wat ze daar verkopen. Alleen de dekens zagen er wel redelijk uit, maar hoe gebruiksvriendelijk ze zijn weet ik niet.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:28

Ik heb daar een rijjasje weg! Hij is superfijn en het afleveren was ook allemaal prima.
Alleen op een gegeven moment was er een naad kapot aan de binnenkant van het jasje. We hebben hem opgestuurd en binnen een week had ik een gloednieuw jasje binnen!!
Ik ben er dus wel positief over. Knipoog

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:52

VValar schreef:
Ik vind het een allemaal een beetje oudewetse troep wat ze daar verkopen. Alleen de dekens zagen er wel redelijk uit, maar hoe gebruiksvriendelijk ze zijn weet ik niet.

nou, sorry, die mening deel ik nou totáál niet! Verward

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 12:39

De spullen die ze daar verkopen vind ik juist heel erg leuk. Ik hou wel van die typisch engelse dingen zoals de jodphurbroeken.
Dus om nou te zetten dat het ouderwetse troep is... dat is jouw mening en zegt niks over de winkel.

Kijk eens bij distributeurs of er een bij jou in de buurt is.
Ik ben wel eens bij zo iemand bij mij in de buurt geweest. Ze begon net dus had nog niet heel veel spullen, maar kon wel alles bestellen. Je betaald dan geen verzendkosten en het is er best wel snel.
Ik vind de spullen van goede kwaliteit en voor een nette prijs. Het merk Shires is naar mijn idee een beetje te vergelijken met Harry's Horse.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 13:31

VValar schreef:

hoezo ouderwetse troep?? heb je er ooit iets besteld dat slecht was van kwaliteit?? zo niet dan kun je ook niet zeggen dat het troep is...

en ouderwets... het is gewoon waar je van houd... tja ik ben geen ik*moet*persee*anky*kleding hebben...

voortaan iets beter aan je taal denken, dat komt een stuk vriendelijker over, dank u!!

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 13:35

Hoi een vriendin werkt voor ze. Ik vind het enorme goede spullen en inderdaad de prijzen zijn ook fijn. Het is zeker te vertrouwen als je iets besteld. Maar mocht je willenw eten of je bij mijn vriendin kunt bestellen pm me anders even.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:34

Equimatch is prima Lachen Kun je rustig bestellen! Lachen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 09:06

Ha ik vind het ouderwetse zooi, is mijn goedrecht toch om dit te vinden? Ik bedoel... wie koopt er nou nog jodpurs? Haha!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 09:09

Ik koop er ook regelmatig wat. Veel al wel kleine dingentjes, maar ik vind die erg leuk bij hun.
Mijn oude instructrice is een dealer van het merk, dus bij haar kan ik alles bestellen.
Het word dan bij haar thuis geleverd en daar kan ik alles vrijblijvend bekijken en passen.
Je loopt dus eigenlijk geen risico dat het niet in de smaak valt.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:29

VValar schreef:
Ha ik vind het ouderwetse zooi, is mijn goedrecht toch om dit te vinden? Ik bedoel... wie koopt er nou nog jodpurs? Haha!

Ik

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:57

VValar schreef:

Waar slaat dit in vredesnaam op? Wat maakt het uit wat iemand wil kopen? Mag diegene toch zelf weten! Wat is er mis met jodphurs? Zijn die soms te goed voor jou?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 21:29

VValar schreef:

ik....

mag ik me nu beledigd voelen, omdat jij dus vind dat ik ouderwets ben...
jodpurs zitten gewoon fijn en staan een stuk beter dan die *super*petrie*leren*laarzen...

tja ieder zn eigen voorkeur, maar ga dat niet afkatten... reageer dan gewoon niet... dank je wel.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:10

Hahaha ik vind dit toch wel enigszins vermakelijk. Niemand weet schijnbaar wat de betekenis van de smiley inhoudt. Jullie zijn allemaal zo heerlijk op de kast te jagen Haha!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 06:59

VValar schreef:
Hahaha ik vind dit toch wel enigszins vermakelijk. Niemand weet schijnbaar wat de betekenis van de smiley inhoudt. Jullie zijn allemaal zo heerlijk op de kast te jagen Haha!

Zeg, had jij ook niet Jodpurs?? Knipoog Zou toch zweren dat ik je ermee rond heb zien lopen!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:44

Ik had geloof ik al gezegd dat je wellicht de slaap uit je ogen moest wrijven Clown

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:00

VValar schreef:
Ik had geloof ik al gezegd dat je wellicht de slaap uit je ogen moest wrijven Clown

Geef nou maar gewoon toe dat je van die ouderwetse dingen hebt. Clown

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:02

VValar schreef:

als dat je enige motivatie is om hier te antwoorden...
mag ik dan vragen waarom?? alleen omdat je het zo leuk vind om mensen op de kast te jagen...
ik ekn je niet en ik zie deze smiley Haha! (haha!) tja voor mij komt dat ook wel over als een soort van uitlachen. hoe moet ik dan weten dat je zelf ook jodphurs hebt en ons gewoon op de kast jaagt...

sorry beetje flauwe grap...
van mij mag hier een slotje op!!! want ik heb beslist.... (dat ik lekkere ouderwetse troep ga kopen Tong uitsteken )