Iemand beweerde dat je met een vos, met witte benen, niet in het Z komt, omdat het niet mooi toont.
kom je met zo'n paard toch in de Z dan moet het een bewegingswonder zijn anders is het niet te doen!

Nou heb ik al nooit begrepen wat er 'mis' is met een vos, maar dit vond ik dus echt nergens op slaan!!
en nog een voorbeeld, ik was een tijdje geleden in Liempde voor de kampioenschappen met het viertal waar ik in rij, we moesten lang wachten dus ik ging bij de Z2 en bij de kur op muziek kijken.
daar was een vrij zwaar gebouwde vos, en die liep toch super!!wow wat een krachtpatser was dat!
en de mensen naast mij stonden commentaar te geven, was een fos, was te groot&was gewoon 10x nix!
toen kwam er een heel chique paard, was bijna zwart zonder aftekeningen, dat was ook een superpaard, maar ik vond die vos echt nog 10x meer uitstraling hebben, was zo'n supergaaf paard, maar inderdaad, bij het uitstappen zag ik dat die vos niet 'mooi' was en het chiquere paard bleef 'mooi', ook bij het uitstappen na de proeven.
maargoed die vos was toch 1e! en die mensen naast mij vonden het belachelijk!
maar het was dus een wat groter&forser paard, maar echt wow wat een supergaaf paard!die had me een uitstraling!
maar wat ik me nu dus afvraag, wat is er mis met een vos??
en dan de opmerking met een vos met witte benen kom je niet in de Z??
ik heb een jonge vos met 4 witte benen gereden, die is nu verkocht en doe het super in de sport, maar dat zou een uitzondering zijn, omdat die zo goed kan bewegen.
wat is jullie mening hierover?is een vos echt 'minder'?