Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:De Empire Stable wear. Zit in de buurt van Ermelo. Ze staan ook dit weekend weer op de Hippiade.
Barbara_m schreef:De Empire Stable wear. Zit in de buurt van Ermelo. Ze staan ook dit weekend weer op de Hippiade.
doom schreef:Barbara_m schreef:De Empire Stable wear. Zit in de buurt van Ermelo. Ze staan ook dit weekend weer op de Hippiade.
harry horse heeft nu ook gestreepte rijjasjes van de nieuwe collectie ..weet alleen niet of dat ook in het grijs is !
maramee schreef:Wie kan mij helpen?
Ik zoek een grijsgestreept wedstrijdjasje maat 32/34 maar kan die nergens vinden.
Ik weet het merk ook niet.
Groetjes Maramee
maramee schreef:Barbara_m schreef:De Empire Stable wear. Zit in de buurt van Ermelo. Ze staan ook dit weekend weer op de Hippiade.
Ik kan he-le-maal geen adres vinden op internet.... Of ik zoek niet goed genoeg..
Lynn_Nikita schreef:zijn mooie jasjes vind ik , gestreept, maar dressuur mag je er geloof ik niet meer rijden
doom schreef:Ik heb de nieuwste van harry horse waar ik wel mee mag starten . de strepen zijn namelijk niet duidelijk witte strepen of wat dan ook
pompom schreef:doom schreef:Ik heb de nieuwste van harry horse waar ik wel mee mag starten . de strepen zijn namelijk niet duidelijk witte strepen of wat dan ook
Mag je ook niet mee starten officieel![]()
Maar ik heb er ook een en idd (nog) geen commentaar gehad.
Denk wel nu je de streepjes jasjes meer ziet er binnenkort kritischer naar gekeken gaat worden.
sjakie schreef:Dan is het handiger om de KNHS te bellen. Die maakt het regelement en niet de ruitersportzaak.

sjakie schreef:wie heb je nu uiteindelijk gebeld?
Ik vraag me trouwens wel af of het streepje vanuit het juryhokje welk zichtbaar is