Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

areke schreef:Degene die normaal rijdt kan dit weekend niet rijden, door een miscommunicatie is er het een en ander fout gegaan en zit ik dus zonder vervoer.
De wedstrijd is 13 km verderop ik zit er aan te denken om dus lopend te gaan.
Wat zouden jullie doen wel of niet starten?
sjorsie schreef:@ikke20 : 6 uur dat is wel wat veel van het goede he, je bent ook zo 1.5 uur aanwezig op het wedstrijd terreinaangezien je je een half uur van te voren moet aanmelden, wachten tussen de proeven en na je proeven weer wachten op je protocollen, dat is wel erg veel voor een paard!
levi schreef:areke schreef:Degene die normaal rijdt kan dit weekend niet rijden, door een miscommunicatie is er het een en ander fout gegaan en zit ik dus zonder vervoer.
De wedstrijd is 13 km verderop ik zit er aan te denken om dus lopend te gaan.
Wat zouden jullie doen wel of niet starten?
Waar moet je starten dan?
areke schreef:Wanneer start je weer een x met levi trouwens?
Heb hem al zo lang niet meer gezien en hij blijft geweldig.
areke schreef:Echt waar?
Daar heb ik me niet eens voor opgegeven hahaha.
Ik zal eens bellen dan morgen ochtend
Heb gelijk maar even gebeld en gezegd dat ik niet kom, heb me tenslote niet opgegeven
areke schreef:Ja heel erg bedankt, nu heb ik even kunnen bellen, het had zo banketstaaf geweest als ik helemaal niet op kwam dagen.
Ik snap alleen niet hoe ze erbij komen dat ik mee zou doen.
Jammer dat je zoveel wedstrijden af heb moeten zeggen met levi.
Hopen dat hij snel weer opknapt, dan kom ik echt een x kijken, heb nu een autotje dus het is makkelijker om ergens heen te rijden nu
areke schreef:En die locatie is?