Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*
loeckie schreef:Vaak zie je bij bijvoorbeeld ITP dat mensen hun oude (verzorg)paard gaan opzoeken. Vaak staat er dan bij dat het betreffende paard de ex verzorger/eigenaar zou herkennen. Nu is mijn vraag: is dat daadwerkelijk zo, of reageerd een paard gewoon op de manier hoe je zijn naam uitspreekt en dat hij daarop (op de toonhoogtes) reageerd.
Voorbeeld: ik heb mijn shet 15 jaar dagelijks verzorgd. Nu staat ze sinds 2 maanden bij iemand anders. Had haar een tijd niet meer gezien, ging na een maand kijken, keek niet op of om van me.
Dus, is herkennen van een ex verzorger/baas iets wat deze graag wilt zien, of is het daadwerkelijk zo?
Brand los!

) en die herkende elkaar gelijk (na een jaar)
.. En hij staat hier nog niet zo lang!
_Amyyy schreef:toen de oude eigenaar van mijn paardje kwam kijken, keek ie niet op of om.. En hij staat hier nog niet zo lang!
ja hoor ze kwamen. Was gezellig en toen we naar Fleur gingen... wou ze niks van hun weten! Ze was zooo boos op hun ( is niet zo lief behandeld ) en ik mocht bij haar komen maar die oude eigenaren dus echt niet
Heb zelf geen ervaring ermee, want alle ponys die ik heb gehad staan nog bij mij
maar ze komen altijd wel hinnikend naar me toe in de wei
Cookie1992 schreef:denk dat als je echt een goede band had met het dier dat deze je hoe dan ook wel herkend.