Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ilsiie schreef:Valse paarden bestaan niet. Niet van nature in elk geval, de mens heeft ze zo gemaakt
Dit is nog een simpel probleem IMO, het toverwoord is consequent, daarmee zou je een heel eind moeten komen..
Is 't een merrie/ruin/hengst? Zorg dat je in de rang BOVEN hem staat, elke keer als ie 't doet 'NEE' zeggen, hapt ie raak een tikje op z'n neus.
Denk dat er nog veel van valt te maken zeker omdat ie nog jong is!
Wil jij 'm dan kopen?

. Ik dacht eerst dat ik iets fout had of zo (mis!) haha. Yinari schreef:Viel me ook al op. Ik dacht eerst dat ik iets fout had of zo (mis!) haha.
Sorry
Voor al als ze zo jong zijn!DenisSjje schreef:Ik vind eigelijk een pony die bijt niet vals...En het is een hengstje dat is knap normaal dat hij dan eigelijk bijt..Maar dat mag hij natuurlijk niet!Je moet dan boven hem gaan staan en NIET gillen tegen een paard!Ik denk als je steng tegen hem bent en hij bijt dat je hem een klap gaat geven het binnen een week klaar isVoor al als ze zo jong zijn!
Heeft hij eigelijk een moeder?Meestal voed de moeder z'n jonkie het af...

Marigold schreef:en gewoon laten ruinen met de tijd.
Cassidy schreef:Dat valt idd nog wel recht te zetten...ik hoop voor hem dat hij goed terecht komt na de verkoop.
Marigold schreef:ik zeg in zulke gevallen eigenlijk altijd,
zet het veulen bij andere paarden in,
laat hem door die andere paarden opvoeden,
en ga er nu niet te veel bij, zodat hij ook niet door zijn jeugdige gedrag allerlei fout gedrag kan aanwennen tegenover de mens.
afleren is moeilijker dan voorkomen.
en gewoon laten ruinen met de tijd.
Judje schreef:Marigold schreef:en gewoon laten ruinen met de tijd.
Dit vind ik toch altijd weer zo'n advies van tja....
Misschien is het wel een heel leuk hengstje en komt ie terecht bij mensen die consequent zijn.
Dan hoeven toch niet meteen de ballen er af!
Ilsiie schreef:Valse paarden bestaan niet. Niet van nature in elk geval, de mens heeft ze zo gemaakt
Dit is nog een simpel probleem IMO, het toverwoord is consequent, daarmee zou je een heel eind moeten komen..
Is 't een merrie/ruin/hengst? Zorg dat je in de rang BOVEN hem staat, elke keer als ie 't doet 'NEE' zeggen, hapt ie raak een tikje op z'n neus.
Denk dat er nog veel van valt te maken zeker omdat ie nog jong is!
Wil jij 'm dan kopen?