Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Falona schreef:Ik heb het opgegeven om een knot te maken die blijft hangen en waar ook mijn cap nog overheen past. Ik heb heel dik, zwaar en glad haar en dat is bijna onmogelijk goed en laag vast te zetten. Ik doe eigenlijk altijd een haarnetje om en laat dan mijn haar daarin los hangen of maak er een staart van.
Roxx schreef:Mijn tactiek: haar in lage staart met elastiek erom. Donut erin, haar daar omheen en vervolgens weer een elastiek erom heen. Daarna een haarnetje om het geheel (ook gewoon over je hoofd) en vervolgens het kralennetje om de knot. Cap op je kop en alles zit muurvast! Eén tip: je cap niet afzetten want dan ziet het er niet uit met dat netje op je hoofd!
mariellede schreef:Falona schreef:Ik heb het opgegeven om een knot te maken die blijft hangen en waar ook mijn cap nog overheen past. Ik heb heel dik, zwaar en glad haar en dat is bijna onmogelijk goed en laag vast te zetten. Ik doe eigenlijk altijd een haarnetje om en laat dan mijn haar daarin los hangen of maak er een staart van.
Ik persoonlijk vind dat zo lelijk een haarnetje wat zo "hangt"
ik ga altijd voor een knot hoeveel moeite het ook kost.