haar in een knot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

haar in een knot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 19:47

ik heb altijd mijn haar in een knot met zo'n wit kralennetje erover heen, ik heb eromheen meestal van die zwarte banden van de action, alleen die zijn te dun. en gebruik ik er meestal 4 van en dan zakt het nog gauw uit

weten jullie een winkel waar ik dikke zwarte/witte elastieken/banden kan kopen om eromheen te doen?

groetjes lotte

sjorsie

Re: haar in een knot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:49

misschien op de markt?

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:15

Bij de kruidvat of etos hebben ze die ook wel.

Joica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:15

bij de drogist Lachen

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:37

Ik heb heel zwaar haar en doe altijd een goed strak zweetbandje om mijn haar heen Knipoog

Misschien helpt dat?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:42

Ik gebruik altijd de dikke elastieken van het kruidvat, ze zijn goed stevig, en daar zakt je haar niet zomaar uit.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:43

Ik zet mijn knot altijd vast met van die steekspelden als extra steuntje, misschien kan je hier wat mee

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:46

Ik heb het opgegeven om een knot te maken die blijft hangen en waar ook mijn cap nog overheen past. Ik heb heel dik, zwaar en glad haar en dat is bijna onmogelijk goed en laag vast te zetten. Ik doe eigenlijk altijd een haarnetje om en laat dan mijn haar daarin los hangen of maak er een staart van.

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:48

Wat je ook kan doen is een vlecht maken en die dan opknopen tot een knot..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:50

Ik vlecht het en klap de vlecht dubbel en leg daarom heen zo'n elastieke band van fluweel. Daaroverheen doe ik zo'n gesp met een netje. Je moet wel zorgen dat je de band wat laag laat hangen want anders kan je die gesp niet meer dichtdoen.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:54

Ik heb ook een leuke strik bij de kruidvat weg.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 17:12

hmm, ik zal morgen even in de stad kijken! ik heb vrij dik en stug haar. dus het is niet heel glad en glijd er ook niet onder weg. maar ik heb zwarte elastieken en die zijn gewoon niet sterk genoeg, en vind het mooi als er zo'n dikke zwarte/witte band omheen zit Bloos

ik doe altijd een lage staart, dan maak ik een vlecht, rol ik dat om, doe ik er een elastiekje omheen. dan doe ik het krale netje eromheen, en dan een paar zwarte banden!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:07

Ik heb ze hier bij de Lady shop in Vlissinge gekocht. Winkeltje met allemaal dingen voor in je haar Lachen
Verder heb ik nog een haardonut, maar met al die dikke elastieken erbij is het effect nog mooier Lachen
Laatst bijgewerkt door Waikiki op 27-08-07 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:12

ik doe altijd zo'n donut in mn haren, en dan heel veel elastieken er om, en dan een parel netje!
blijft wel goed zitten , alleen vind ik het niet zo handig met mn cap..!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:16

Mijn tactiek: haar in lage staart met elastiek erom. Donut erin, haar daar omheen en vervolgens weer een elastiek erom heen. Daarna een haarnetje om het geheel (ook gewoon over je hoofd) en vervolgens het kralennetje om de knot. Cap op je kop en alles zit muurvast! Eén tip: je cap niet afzetten want dan ziet het er niet uit met dat netje op je hoofd! Haha!

Kiki123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 09:22

Ik gebruik altijd van die haarbanden bij de H&M. Die sla ik 2 keer om mijn knot heen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 10:13

IK doe ook altijd, staart in,
donut erom, haar er mooi om verdelen, elastiekje erom, kralennetje erom, en dan een dikke witte elastiek eromheen... zit prima, en lijkt ook nog eens mooi (vind ik) Haha!

oja, dikke witte (of zwarte kan ook) elastieken haal ik altijd bij de kruitvat, of de supermarkt hier verkoopt ze zelfs ook.... Knipoog
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 28-08-07 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 10:28

Falona schreef:
Ik heb het opgegeven om een knot te maken die blijft hangen en waar ook mijn cap nog overheen past. Ik heb heel dik, zwaar en glad haar en dat is bijna onmogelijk goed en laag vast te zetten. Ik doe eigenlijk altijd een haarnetje om en laat dan mijn haar daarin los hangen of maak er een staart van.

Ik persoonlijk vind dat zo lelijk een haarnetje wat zo "hangt"
ik ga altijd voor een knot hoeveel moeite het ook kost.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:42

Roxx schreef:
Mijn tactiek: haar in lage staart met elastiek erom. Donut erin, haar daar omheen en vervolgens weer een elastiek erom heen. Daarna een haarnetje om het geheel (ook gewoon over je hoofd) en vervolgens het kralennetje om de knot. Cap op je kop en alles zit muurvast! Eén tip: je cap niet afzetten want dan ziet het er niet uit met dat netje op je hoofd! Haha!

Dit doe ik ook, echter doe ik om het geheel (dus met het haarnetje erom) nog een elastiek. Blijft echt goed zitten!

angeIique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 13:35

Ik koop het gewoon bij de Etos, blijft goed zitten hoor.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 17:26

een donut heeft bij mijn haar echt geen zin, mijn haar is al dik genoeg voor een behoorlijk volle knot. ik wil ook een knot dat écht een knot is, zoek alleen van die dikke zwarte banden! en vind het ook erg chique staan Bloos

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:23

de sportwinkel misschien?

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:24

Ik heb meestal een dik zweetbandje over mijn knot heen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:16

mariellede schreef:
Falona schreef:

Ik persoonlijk vind dat zo lelijk een haarnetje wat zo "hangt"
ik ga altijd voor een knot hoeveel moeite het ook kost.

Geloof me, met mijn haar zijn er zeer weinig andere opties of ik moet er de schaar in zetten en dat was ik eigenlijk niet van plan.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 14:12

Ik heb ook echt lang zwaar haar, ik doe het in een lage staart (liefst even natgemaakt) dan de staart opdraaien en OM het elastiek draaien, dus tegen je hoofd aan. Dan heb je het begin van je knot, de haarpunt achterlangs halen en die zit dan gelijk vast, een haarstokje (of een ingekort chinees eetstokje) door een pluk van de knot, doorsteken door het haar naast de knot en weer terug en helemaal door je knot en ook aan de andere kant dus weer door het haar naast je knot. Dan een netje of een mooi elastiek erom heen en je hebt een zeer bomproof knotje.
Ik heb er evt. ook stap-voor-stap fotos van Haha!