Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Bij de Petrie zit de elastiek naast de rits. Ik zou zelf een beetje bang zijn dat elastiek waar druk op komt te staan snel gaat scheuren? Maar goed, ik ben geen Cavallofan

NoaFleur schreef:Mag ik vragen waarom je geen Cavallo-fan bent? Heeft dat met persoonlijke smaak te maken of met slechte ervaringen ivm kwaliteit? Indien dat laatste zou ik graag weten hoe en wat. Ik heb nl alleen nog maar broeken van cavallo gehad en dat kan je nu eenmaal niet vergelijken met laarzen etc.

Amanda schreef:Ik heb leren chaps van Ariat.
Ideaal! Makkelijk schoon te houden, goede pasvorm, goed materiaal.
Gewoon goed dus
Niet echt duidelijk, maar hier heb ik ze aan:
http://img77.imageshack.us/img77/2973/imgp0044pg7.jpg
very mooie combiinatie die super fijn is! Saskia71 schreef:Amanda schreef:Ik heb leren chaps van Ariat.
Ideaal! Makkelijk schoon te houden, goede pasvorm, goed materiaal.
Gewoon goed dus
Niet echt duidelijk, maar hier heb ik ze aan:
http://img77.imageshack.us/img77/2973/imgp0044pg7.jpg
Mag ik vragen wat die kosten en waar je die hebt gekocht?
Dank!

129 en die ik eigenlijk wilde waren
169 maar vond dit te veel geld, maar heb ze ook bij andere ruitersportzaken op internet gezien voor veeeel minder, alleen het nadeel is dat je ze dan niet meteen kan passen en dan moet je t weer terugsturen enzo....of je moet de goede maat weten!!
Urielle schreef:NoaFleur schreef:Mag ik vragen waarom je geen Cavallo-fan bent? Heeft dat met persoonlijke smaak te maken of met slechte ervaringen ivm kwaliteit? Indien dat laatste zou ik graag weten hoe en wat. Ik heb nl alleen nog maar broeken van cavallo gehad en dat kan je nu eenmaal niet vergelijken met laarzen etc.
Ik heb drie paar, hele dure!, laarzen van Cavallo gehad en met alledrie problemen met heel snel extreem inzakken. Andere mensen doen gewoon jarenlang met hun Cavallo's dus blijkbaar ligt het aan de combi ik met Cavallo maar ik koop er dus geen meer. Binnen een half jaar zagen ze eruit of ik er al twintig jaar mee rond liep
Paula1990 schreef:Ik heb hard leren chaps van Regtilligne die kosten 120 euro , daaronder Ariat schoenenvery mooie combiinatie die super fijn is!