Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orionneke schreef:Ik bijv met mijn paard in het B, 3 jaar oud..... te weinig impuls.....of een proef waarbij mijn paard wat te diep liep, elk onderdeel punt eraf......
Fitzroy"]
[quote="orionneke schreef:Ik bijv met mijn paard in het B, 3 jaar oud..... te weinig impuls.....of een proef waarbij mijn paard wat te diep liep, elk onderdeel punt eraf......
Kleintje schreef:Paard niet vierkant, paard duikt af en toe op de voorhand, na halsstrekken iets te diep voordat het paard aan de teugel komt (sja, moest even 3 passen zoeken), middendraf, eerste gedeelte getoond, tweede gedeelte niet (ehm, enkele passen... moet ik mijn paard dan te heet rijden, de hele lijn doorrijden en niet terug kunnen krijgen)
En dat in de B.
Het klopt gewoon NIET met wat er voorin het boekje staat, wanneer je B kan rijden.
Suzanne F. schreef:En dat arme paard strekte altijd als een gek, meer kon hij gewoon niet. Hij gaf echt alles en je voelde gewoon bij het uitstrekken dat het uit zijn tenen moest komen. En dan nog krijg je deze opmerkingen.
Nuv schreef:Mja, ik had al eens te weinig afdruk in m'n b proefje, en ik heb een keer onder een protocol heel groot SLAAPVERWEKKEND moeten schrijven.....