ik ben echt blij ik ga maandag voor het eerst naar vlieland

een vriendin van mij uit mijn oude klas (ik ben overgstapt van niveau vandaar..)
rijd ook bij mij in de les sinds kort op de manege (zij reed eerst op woensdag)
en toen vroeg ze mij of ik een weekje mee wilde naar vlieland

en dan lekker elke dag een uurtje (of soms 2 uur) paardrijden

ik heb er echt super veel zin in!! ik ga a.s. maandag weg, en zaterdag komen we samen weer terug..
zij zit nu al in vlieland.. dat vind ik wel jammer want nou moet ik 2,5 uur in de trein alleen zitten..
maargoed, ik neem in elk geval me nieuwe mp3-speler mee
en zet daar foto's op van me familie, vriendinnen en me vz-paardjes
en dan kan k ook nog wat doen onder het muziek luisteren..en dan nog 1,5 uur met de boot maar dan is zij er gelukkig ook
(ze komt me ophalen bij de trein)Dit word voor mij mijn allereerste strandrit, vind het wel heel spannend maar heb er echt super veel zin in
We gaan rijden bij manege de Seeruyter in vlieland..heb al meerdere keren op de site gekeken naar de paarden en pony's

wie heeft er al een keer op manege de Seeruyter gereden, of rijd daar?
welke pony's paarden zijn aan te raden?
Heeft iemand nog tips voor als we op het strand aan het rijden zijn?
alvast heel erg bedankt

ik neem ook mijn camera mee dus hopen dat ik ook foto's kan maken als we aan het rijden zijn (weet eigenlijk niet of dat gaat..) maar ik maak in elk geval foto's dat weer erop zitten en van de paardjes waar we op hebben gezeten

foto's als ik die heb gemaakt en ik ben weer terug zal ik ze zeker laten zien

ik zou niet bij de Seeruyter gaan rijden, daar vind ik dat de paarden neit bepaalt goed verzorgt worden en bij Stal Edda wel, dus zou daar heen gaan
)
helaas zat het er alweer op!
) alleen ik vroeg me af, is er ook een mogelijk heid om je eigen paard mee te nemen? of gaat dit moeilijk worden?