Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik ga niet als mijn paard iets niet wiol/durft een uur op hem wachten tot hij wel wil.. dan krijgtie een tikkie en dan gaattie tovh wel! Jolliegirl schreef:en dan proberen als je alleen al merk dat hij ECHT in paniek gaat raken, voordta dat gebeurt losmaken, belonen en iets anders gaan doen
Sietsss__ schreef:Jolliegirl schreef:en dan proberen als je alleen al merk dat hij ECHT in paniek gaat raken, voordta dat gebeurt losmaken, belonen en iets anders gaan doen
NOOIT maar dan ook NOOIT je paard los maken.. weet je wat er dan gebeurt.. paarden gaan zichzelf leren hangen omdat ze weten dat ze los komen.. dat is echt niet zo slimm..
Sietsss__ schreef:oh wij zetten vooral de jonge paarden heel goed vast zodat ze nooit los kunnen komen dan leren ze het meteen dat ze niet weg kunnen.
Sietsss__ schreef:oh wij zetten vooral de jonge paarden heel goed vast zodat ze nooit los kunnen komen dan leren ze het meteen dat ze niet weg kunnen.
Minker schreef:mja kom jij het hier thuis zeggen...
Wanneer hij oud genoeg is, en ik men rijbewijs heb dan wordt er gezien voor een camion, maar nu moet de van nog doen.
Hoe hard ik ook zeur, er komt er geen nieuwe, krijg alleen meer ruzie dan.
Maar ik wil hem wel leren om deftig op de van te staan...