Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

krumel schreef:indd, en als je al een z-pony koopt, dan moet je heus zelf ook nog wel rijden hoor! Het is niet zo dat je hem het proefje laat lezen en dat ie daarna op de automatische piloot een foutloos proefje loopt
volgens mij ben je een beetje jaloers?

MyWishMax schreef:Een Z paard/pony is heus niet altijd een automaatje hoor. Mijn oude pony had 2 keer Z gelopen en nog een keer M2.. Maar daar moest je héél je best voor doen om er een B proef uit te krijgen.
De meeste Z beestjes weten namelijk ook dondersgoed hoe ze ergens onderuit moeten komen.
En als ze iets op een bepaalde manier hebben geleerd en jij doet het nét iets anders, heb je er genoeg die het dan gewoon niet doen.
Ik vind het beide even moeilijk en ja heb met beide ervaring
Sizzle schreef:Ik zou zeggen, stel je niet aan en zorg dat je gewoon goed genoeg wordt om ze eruit te rijden. Die andere pony's zijn ook niet geboren met een Z diploma, daar heeft iemand voor moeten werken en jij ook dus net als zoveel andere mensen.
pharagirlke schreef:Sizzle schreef:Ik zou zeggen, stel je niet aan en zorg dat je gewoon goed genoeg wordt om ze eruit te rijden. Die andere pony's zijn ook niet geboren met een Z diploma, daar heeft iemand voor moeten werken en jij ook dus net als zoveel andere mensen.
maar degene die hem koopt heeft daar niet voor moeten werken.
Ik vind dat dat een bewuste keuze is die je maakt hoor. Ilzjuh schreef:Ik leer het mijn paard júist liever zelf aan.Ik vind dat dat een bewuste keuze is die je maakt hoor.