Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miep1979 schreef:@cinny1, uitsluiting maar maakt niet uit.
Als er geen mogelijkheid is om buiten de ring om te gaan, mag je in de ring, na het signaal van de jury heeft de deelnemer nog 45 seconden de tijd om te starten. Maar dit hebben meerdere al gezegd
Icie schreef:Na het startsein mag je géén volte meer rijden bij de A. Eenmaal de A gepasseert ben je begonnen, zoniet heb je een -2 te pakken.maar als er voor de A wordt gebeld, moet ik dan meteen A gaan afwenden?
Of mag ik eerst toch nog een rondje rijden of desnoods een grote volte bij A?
pearlie schreef:Wat is dan het verschil tussen diskwalificatie en uitsluiting? Is hetzelfde m.i.
_10_ schreef:Icie schreef:Na het startsein mag je géén volte meer rijden bij de A. Eenmaal de A gepasseert ben je begonnen, zoniet heb je een -2 te pakken.maar als er voor de A wordt gebeld, moet ik dan meteen A gaan afwenden?
Of mag ik eerst toch nog een rondje rijden of desnoods een grote volte bij A?pearlie schreef:Wat is dan het verschil tussen diskwalificatie en uitsluiting? Is hetzelfde m.i.
Bij diskwalificatie mag je je eventuele 2e proef niet meer rijden.
Bij uitsluiting mag dit nog wel.
Icie schreef:ok, dus toch na het startsignaal niet meer voorbij de A. Maar een eventuele volte bij de K ofzo in ieder geval nog ruim voor de A zou dan wel mogen, toch?

winerieke schreef:In de M mag je de bak niet verkennen, behalve als het binnen is , binnen mag je meestal 1 rondje de bak door ,, dan de ring verlaten en meteen binnen komen
Marije_jiplover schreef:winerieke schreef:In de M mag je de bak niet verkennen, behalve als het binnen is , binnen mag je meestal 1 rondje de bak door ,, dan de ring verlaten en meteen binnen komen
Wanneer je buiten niet volledig om de ring heen kunt rijden, mag je buiten óók de rijbaan van binnen de hekjes verkennen.
En binnen mag je de rijbaan niet verkennen, wanneer je er wel helemaal omheen kunt rijden (grote hal).
maar zo bedoel ik het ook
ghehe,, zo is het duidelijk ja