Dan draai ik me teen naar binnen en dan heb ik hem meestal wel maar dan gebeurt er precies het zelfde.Voor al bij het aan drijven verlies ik hem.
Iemand tips
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_joellover_ schreef:heb ik ook gehad en je moet even kijken soms helpt het je beugels of 1 langer of 1 korter ....
je moet gewoon erg veel trainen ,
Ik heb vandaag gegalopeerd zonder beugels en je zuigt als het waren in het zadel en dat is dus echt heel goed !
Misschien heb je er wat aan ..
maxxime schreef:Goed proberen om je hakken uit te drukken![]()

maakt ook niet uit verder .. ik kreeg net dus de tip : antislipbeugels..
daily_girl schreef:Hey
Ik had net ook eentopic geopend over het verliezen van mn beugels maar is bij mij bij t dravenmaakt ook niet uit verder .. ik kreeg net dus de tip : antislipbeugels..
groetjes

Focussed schreef:Ik denk dat je je benen wat kort houdt, maak ze goed lang en idd. hakken uitdrukken!
daily_girl schreef:Haha ja idd.. oh beter![]()
Ik ga het bij ons op de manege ook vragen en anders koop ik ze,..
zijn ook niet zo duur

Been lang maken.
maxxime schreef:Met wat voor schoen rij je? Want het kan ook zijn dat de onderkant nogal glad is en geen grip heeft
sjorsie schreef:knieen loslaten en op je kont zitten, nu trek je je benen op, uren maken, alleen door te oefenen word het beter.
Qimm schreef:sjorsie schreef:knieen loslaten en op je kont zitten, nu trek je je benen op, uren maken, alleen door te oefenen word het beter.
Dit is vaak de oorzaak van beugels verliezen. Ontspan je knieen, maak je lang en ga recht in je zadel zitten.
Longeerlijn er aan, handen los en beugels uit, een 'kritisch oog' aan de andere kant van de longeerlijn om je te vertellen wanneer je rechter moet gaan zitten of je been langer moet houden.