Sinds "jaaaren" ben ik weer hier op bokt, het virus is terug
Mijn man en ik hebben ruim een jaar een verzorgpaard gehad waar we veel op reden en hadden ook les op andere (makkere..) paarden bij iemand thuis. Nu is ons verzorgpaard verkocht en hebben we al weer bijna een jaar niet gereden. We misschien het erg en willen graag een keer samen een paardrijweekend doen. Het liefst gewoon met zijn tweetjes in een appartement ofzo en dan veel rijden samen (met begeleiding), liefst buiten natuurlijk.
We hebben veel in een bak gereden, alle 3 de gangen, en af en toe een buitenrit door een dorp in stap en draf. Nu lees ik vaak dat je ook de galop buiten goed moet beheersen en dat het grote groepen zijn enz. Ik zoek dus een paardrijweekend ergens in Nederland waar we samen terecht kunnen (of in kleine groepjes ofzo) en waar je lekker buiten gaat rijden, maar in overleg welke gangen enz. Ben nog niet zo'n held met de galop nl. (sowieso al niet en toen ik eraf gelanceerd werd al helemaal niet zo meer
) dus kwee nie of dat goed gaat
Misschien eerst in bak op mak paard en dan later naar buiten, zoiets.. Ok, een heel verhaal, maar kennen jullie toevallig ergens zo'n accommodatie waar van alles mogelijk is voor volwassenen? (zoek dus geen slaapzaal of een ponykamp waar de gem. leeftijd 14 is ofzo, wij zijn nl. al bijna 30
).Alvast bedankt voor jullie reacties!