Ben jij wel een (hard) gevallen van je paard tijdens een buitenrit?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik was zomaar even op het veldje voor de deur wezen rijden en ik was al onderweg terug, m'n vriendin stond met een andere pony al op t erf. En toen schrok Insigne, van wat, geen idee! Maar ik zat er zonder zadel op, en hij werd echt helemaal gek! Niet een paar kleine bokjes, maar hij draaide helemaal door. En heb t nog een paar seconden volgehouden, wat voor mij wel een half uur leek! En toen viel ik, zo'n 20 meter bij t erf vandaan!
)Naaltje schreef:wat ik me afvraag, zijn de mensen die hier al eens goed hard gevallen zijn ook wat angstig geworden buiten?
) en dan durf ik er zelfs nog op te blijven zitten tot aan stal
met trillende knieen...
En ik kruip weer overal op, ben me wel meer van de gevaren bewust! Alleen buitenritten ben ik tijdelijk mee gestopt, mede doordat ik hier een heel eind door de stad moet, wil ik een beetje in de polder terecht komen! En mooie bossen hebben we hier al helemaal niet!

Voor de verandering had ik toen 's een keer niets gebroken!

Naaltje schreef:wat ik me afvraag, zijn de mensen die hier al eens goed hard gevallen zijn ook wat angstig geworden buiten?