Hoi Silvia,
Ik stuur je deze brief omdat ik je echt heel erg dankbaar ben voor wat je allemaal hebt gedaan voor mij. De lessen die ik bij jou kreeg vond ik altijd helemaal geweldig en ik ging er altijd met plezier naar toen. Tot dat ik bang werd. Ik durfde op helemaal niemand meer te rijden. Jij bleef de moed er inhouden. Ik moest van jou in ieder geval op Bubbels rijden. De eerste lessen zat ik op hem met een kop van een olifant zo eng vond ik het. Elke week zat ik op Bubbels. Tot dat ik het niet meer eng vond. Ik wou weer proberen om op iemand anders te rijden. Ik mocht zelf kiezen van jou. Ik had Pluisje gekozen. Het ging allemaal erg goed, totdat ik opeens weer helemaal gek werd en weer helemaal bang. Jij liet meteen Bubbels voor me zadelen en gooide me er zowat op. Haha. Nu vind ik dat echt leuk, maar toen niet echt. Zo ging het een aantal maanden.
Op een gegeven moment dacht ik dat ik er weer klaar voor was. Ik ging weer op Pluisje. Het ging de hele les goed. En die week daarna niet, maar je liet me er nu niet afgaan. Je liet me erop zitten. Je wist dat ik het echt heel erg graag wou en dat ik aan het begin had gezegd dat als ik bang werd dat je me er gewoon op moest gooien. Dat wist jij nog, dus deed jij dat. Het ging beter dan ooit!! Ik durfe weer op alle paarden en pony's te rijden dankzij jou. Ik was zo blij. Helaas moest ik 2 maanden na al dat gebeuren stoppen met rijden omdat ik geopereerd moest worden aan me knie. Ik mocht de eerst komende jaren niet meer paardrijden. De laatste keer dat we elkaar hebben gezien is bij de laatste les. Ik had echt heel erg lekker gereden, het lekkerste ooit. En na de les.. Ik vond het zo erg dat ik weg moest dat ik in huilen uitbarstte en jij ook. Jij zei altijd tegen mij: ' als er iemand huilt huil ik altijd mee'. Nou het was dus echt zo. Maar ik wil je dus onwijs bedanken dat je me elke keer weer hebt geholpen en elke keer weer zoveel moeite hebt gedaan dat jij mij weer op een paard kreeg. Ik hoop je zo snel mogelijk weer te zien!!!
Hele Dikke Kus.
Linda!
Naja. dat is dus de brief. ik en me lesgeefster waren echt de dikste maatjes. Ze hielp me echt me alles, en ook met dingen die niet met paardrijden te maken hadden.
Nou wil ik aan jullie vragen wat ik het best zo kan laten en wat ik het best zo kan veranderen. Ik hoor het graag van jullie.
Dikke kus Linda
Hoop dat het hier goedstaat!
. Ik denk dat je instructrice dit echt leuk zal vinden om te ontvangen
Misschien niet helemaal duidelijk sorry