Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Nou dat kon niet want ze sloten mooi aan 

sjakie schreef:Herken het ook wel met de de niro boots.
In maat 38 was de kuit te smal, dan maar een inlegzooltje. Nogsteeds ging de rits niet dicht.
Miscchien maat 39 dan maar. Rits ging wel dicht maar ik liep paars aan. Nou dat kon niet want ze sloten mooi aan
Maatwerk kon idd niet, misschien wel in de toekomst.... niet dus als ik jouw verhaal zo lees.
Terwijl ik daar voor mijn petrielaarzen super geholpen ben. Nou moet ik wel zeggen dat ik bij petrie perfect in de standaardmaten pas.
Maar na 10min zaten ze mooi aangesloten en ik heb ze nu 5 maanden, gebruik ze regelmatig en ze zitten nog steeds super, mooi aangesloten. bosefoso schreef:Met laarzen heb ik nooit problemen gehad bij Drunens Ruiterhuis. Met overige zaken echter wel... Er was een aanbieding voor dekjes, hartstikke mooi, wij nemen er een hoop mee. Blijken ze bij de kassa gewoon niet bij die aktie te horen, die van de aktie waren er niet meer.. Had al afgerekend, vond het bedrag een beetje hoog, dus vroeg ernaar. Omdat ik ze zo mooi vond, heb ik ze toch maar mee genomen, nu voel ik me toch mooi besodemieterd.