Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en begrijp je situatie goed
)
sorry, stom hé
Ik ken toch zeker twee paarden die een geit als maatje hadden. Zorg wel voor een goede omheining, over het algemeen zijn de buren niet zo blij als de geit op bezoek komt...
, erg fijn dat ie dat voor je doet!
slapen bij elkaar in stal en roepen elkaar als we bijv. paard meenemen naar wedstrijden... dus dikke mik tussen die 2
Lieke_M schreef:PS: wij zijn ook een ganse dag uit werken en dan moet je al een sleutel geven enzo..
@lisaamor: ik vind schapen zo vies met al die vacht..sorry, stom hé
pearlie schreef:Mijn pony heeft vroeger ook jarenlang gezelschap gehad van een geit, ging prima hoor.
Alleen toen er naar jaren een paard bij kwam werd het een probleem... De stal (klein: twee boxen + gang) was 'haar domein' en reageerde erg agressief naar het nieuwe paard.
Nou is geen paard/pony hetzelfde, maar ik zou ze niet te lang alleen zetten als je van plan bent om er later nog een bij te zetten.
WendyBZ schreef:Geit kan primaIk ken toch zeker twee paarden die een geit als maatje hadden. Zorg wel voor een goede omheining, over het algemeen zijn de buren niet zo blij als de geit op bezoek komt...
loeckie schreef:en idd, ik zou voor een gecasteriseerde versie gaan, anders stinken ze een uur tegen de wind in!!
Lennox schreef:Bij een pony die ik vroeger verzorgd heb stond een geit in de stal. Ging prima al was de geit gekker met de pony dan andersom. Die geit bleef echt altijd bij de pony in de buurt. Je moet met een geit wel rekening houden met je omheining, ze zijn erg ondernemend en gehaaid in ontsnappen en echte alles eters. Wij zetten de geit in de wei meestal aan ketting met pin zodat hij niet kon ontsnappen en slapen deed hij gewoon bij de pony in de box. Ik zeg steeds geit maar het ging om een gecatreerde bok (witte melkgeit).

SpikyBlue schreef:Als je snel driftig word kan je beter ook geen geit nemen