Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) ik vind het ook wel ston ja, ik heb zoiets ook wel eens gezien met het afgroeten op het laatst: in de B moet je namelijk een geleidelijke overgang maken: draf- even stapen (enkele passen)en dan pas halthouden. er was eerst ook een meisje die haar pony in een keer: bam, vierkant stil zette! en tja dat ziet er natuurlijk wel heel netjes uit, maar het is niet echt de bedoeling
vw_ot schreef:Ik vind niet dat mensen thuis moeten blijven omdat ik toevallig een tuiger heb die moeilijk middendraf laat zien, ik vind alleen, wanneer iemand een middendraf probeert te rijden, zijn paard naar voren knalt en per ongeluk aangalopeerd(en dat zal zoals iedereen zegt wel fout zijn) deze persoon probeert het tenminste goed te doen, maar zo iemand krijgt hier lage punten voor terwijl iemand die uitgestrekt rijd hoog gewardeerd word.
Dat vind ik het kromme.
Ik heb er vrede mee dat ik met middendraf en galop minder zal scoren, was alleen benieuwd wat jullie daar nou van vinden. Ik probeer iedere wedstrijd mijn best te doen net als iedereen.