Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Een vriendin van me heeft ze, en ze zijn echt supermooi ( rits zie je niet als je rijdt ) en zitten zegt zij ook super fijn

Jolienn schreef:Dan moet je de Petrie Anky Elegance nemen, die heeft een rits aan de voorkant, iets schuin naar binnenEen vriendin van me heeft ze, en ze zijn echt supermooi ( rits zie je niet als je rijdt ) en zitten zegt zij ook super fijn
mariellexxx schreef:Ik heb ook de anky's, de anky is automatisch gemaakt van zachter en meer kwaliteits leer dan de petrie perfect/standard.
De anky laars zakt dus sneller in, aangezien ik hiervoor de perfect had, en nu de anky kan ik je zo de verschillen vertellen.
Citaat:Het grote nadeel van Petrie: binnen 3 maanden zijn bij mij de zolen en hakken aan vervanging toe.
marietje27 schreef:Citaat:Het grote nadeel van Petrie: binnen 3 maanden zijn bij mij de zolen en hakken aan vervanging toe.
Bij mij zitten de originele hakken en zolen er nog onder, heb ze bijna 3 jaar.
Ik gebruik mijn laarzen ook alleen maar om mee te rijden, vlak voordat ik erop ga doe ik ze aan en zodra ik eraf kom doe ik ze meteen weer uit.