Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Skess_ schreef:ja, azijn met citroen mengen in een spuitfles en spuiten maar! Helpt beter dan al die dure middeltjes
Plus van de azijn komen bij mijn paard juist d vliegen op haar af

probleem is alleen dat al die dazen mij nu pakken

_Skess_ schreef:ja, azijn met citroen mengen in een spuitfles en spuiten maar! Helpt beter dan al die dure middeltjes
IKbenEllen schreef:_Skess_ schreef:ja, azijn met citroen mengen in een spuitfles en spuiten maar! Helpt beter dan al die dure middeltjes
Zie wel dat jij niet uit dazenland komt
er zijn ook stukjes nederland waar de dazen nog niet aan samenscholen doen.. en alleen komen..
HappyAppy schreef:Hoi Naaltje, bij mijn paard werkt t wel en dit zijn middeltjes die je zelf zal moeten uitproberen. Wel heel goed schudden want nootmuskaatpoeder heeft de neiging om boven te komen drijven.

Dat is juist het probleem.. Als paarden gaan zweten (en ja, dat doen ze nog wel eens met het warme weer) werkt er bij mij niet veel meer..Lieke_M schreef:1/3 water
1/3 dettol
1/3 azijn
Alles samen en eens goed shaken!!
Beestje moet er wel altijd even van niezen en het werkt ook geen ganse dag.. Maar dan zijn ze er toch heel even van verlost. Ook dazen blijven dan weg hoor.
Lieke_M schreef:1/3 water
1/3 dettol
1/3 azijn
Alles samen en eens goed shaken!!
Beestje moet er wel altijd even van niezen en het werkt ook geen ganse dag.. Maar dan zijn ze er toch heel even van verlost. Ook dazen blijven dan weg hoor.
werkt echt goed