Ludora schreef:Ten eerste, kan je aub op je schrijven letten, dat lees wat makkelijker.
Ten tweede vindt ik het van de eigenaar van het dier zwaar onverantwoord om niet eerst te kijken of jij de pony aan kunt, of dat ze een ervarener persoon had moeten zoeken.
Verder zou ik als eigenaar het absoluut niet op prijs stellen, ook al is het een eikel van een dier, dat er iemand een hengstenketting gaat gebruiken op mijn dier. Of zonder toestimming gaat grondwerken ed.
Tot slot voor paardpony, ik zou als ik jou was geen halsbrekende toeren uit gaan halen voor een pony die, zoals in jou laatste post omschreven, onhandelbaar is. Dat probleem moet de eigenaresse oplossen en niet een ander voor op laten draaien. Met kracht win je het nooit van een pony, zelfs niet van een shet dus ook dat is je oplossing niet.
Dus als ik jou was zou ik gewoon echt geen dingen doen waarin je echt geen ervaring hebt, of twijfelt, of denkt dat het gevaarlijk is. Dan laat het dier maar lekker in de wei staan, en laat het aan volwassenen over.
Ik kan heus wel met paarden, maar nee ik kende dit paard niet.
mijn z doet het niet en ik had hem niet gekopieerd, sorry hiervoor.
Ik doe niks zonder toestemming en probeer ok zeker niet iets uit op zomaar een paard.
ze staat op een mange dus genoeg metnsen met verstand.
en aangezien ze te kort bekapt is dus niet geod loopt, dus niet veel loopt, wordt ze zo druk.
wel bedankt!