Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is er niet een vriendin of kennis die je pony kan verzorgen? Flew schreef:Daarom neem ik mijn paard mee op vakantie.Is er niet een vriendin of kennis die je pony kan verzorgen?
Somebitch schreef:Inderdaad mischien een vriendin ofzo?
Kan je anders het voer niet buiten in een goed afgesloten ton neerzetten waar je pony niet bijkan? Zo hoef je geen sleutel te geven..
Daarom ga ik nooit op vakantie
nikkigioa schreef:Vrienden/vriendinnen/zusjes/stalgenoten/familie/.... etc. Gewoon om je heen vragen.
Misschien ff op marktplaats zoeken?
Maargoed...hier gaat de vraag van de TS niet over. Paulusjuh schreef:De shet van der ouders? Misschien heeft zij alles wel zélf betaald? Dan is het naar mijn mening gewoon háár shet hoor! En sommigen weten niet dat ze op vakantie gaan, dat heet last-minuteMaargoed...hier gaat de vraag van de TS niet over.
Sim0ne schreef:Je weet toch wel van tevoren dat je op vakantie gaat! Als je minderjarig bent, is de shet dus eigenlijk van je ouders en moeten zij zorgen dat het beestje verzorgd wordt!
In je profiel staat dat je ook een KWPN hebt, wie zorgt daar dan voor?
bietjuhh schreef:k mag eigelijk aannemen dat je shetlander daar niet alleen staat
vraag aan diegenen van wie er ook paard of pony staat of zij zijn exceem deken goed wil leggen en soms beetje voer geeft.
Naatus schreef:is vast een pensionstal in de buurt, waar je um tegen betaling 2 weekjes mag stallen. Denk dat het bij mijn stal wel mogelijk is namelijk. Betaal je zo'n 75 euro en dan staat ie bij de andere shetjes. Weet je ieder geval dat hij continu in de gaten wordt gehouden. Als je tel.nummer wil pb dan even
. Ideaal als het op die manier door kan gaan. Heb nog nooit iemand anders op mn paard laten rijden, dus waar ik er dan niet bij ben, dus is wel ff spannend. Mn ouders voeren trouwens wel gewoon, ze staat bij huis, dus is voor hun net zo makkelijk.