(bruin, 5jaar, rond de 1.70 en super lief en het is er duidelijk 1 met karakter
) en echt liefde op het eerste gezicht!! Volgende week ga ik met mn instructeur kijken om te zien wat hij er van vind en hem uitproberen met rijden(omdat hij nog niet volledig doorgereden is wil ik dat even in het bijzijn van mn instructeur doen) en als hij door zijn keuring heen komt laat ik de dierenarts hem keuren
Enig nadeel van dit paard: hij heeft nooit bij andere paarden gestaan en heeft daarom alleen zn veulenentingen gehad (vind ik zoiezow niet zo handig van de eigenaar maargoed dat is een ander verhaal) en hij is ook niet gechipt (wel paspoort) nu weet ik dat het chippen zo gebeurt is zo'n 40 euro kost..
maar hoe zit dat met die entingen? want hij zal zijn basis enting wel weer opnieuw moeten krijgen neem ik aan? Maar hoe lang na de basis inenting mag hij bij andere paarden? nu weet ik dat de basis inenting uit 2 entingen bestaat, met daartussen minimaal 3 weken ik ga er van uit dat hij in die tussentijd niet bij andere paarden mag??
en wat zijn de kosten voor een basisenting???
Alvast bedankt voor de info!!

(en ja ik loop misschien op de zaken voorruit want er is een kans dat hij afgekeurd wordt..maar hij is zooo leuk
)*edit* eerste zin klopte niet helemaal
dan heb ik in elk geval al een beetje een richtlijn!
Ben nu bezig om een overzichtje voor ze te maken over de kosten van het enten, chippen keuren enz