Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tallie_Ho schreef:De eigenaar van het paard is ten alle tijden verantwoordelijk voor de gedragingen van het paard.
Mistic schreef:Ik zou haar adviseren om rechtsbijstand aan te vragen (als ze die heeft) anders een intake gesprek met een (letselschade) advocaat.
Ik kan vanaf hier niet beoordelen wie er aansprakelijk is.
:(:(:(:(:( Sim0ne schreef:Wat wil ze verhalen dan? Ze is zelf opgestapt en de kosten worden betaald door de ziektekostenverzekering... Een schadevergoeding lijkt me sowieso een lastige verhaal in Nederland.... Een ongeluk met een paard zit altijd in een klein hoekje...
Sim0ne schreef:Wat wil ze verhalen dan? Ze is zelf opgestapt en de kosten worden betaald door de ziektekostenverzekering... Een schadevergoeding lijkt me sowieso een lastige verhaal in Nederland.... Een ongeluk met een paard zit altijd in een klein hoekje...
er word van de week contact met me opgenomen door een schadeletsel advokaat ze zijn namelijk allemaal op vakantie hahah dus is even w8ten gisteren moest ik dus sn8ts naar het ziekenhuis me benen deden zo een pijn maar gaat nu wel weer