Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vreselijk zulke mensen verdienen geen paarden koop toch een ouder paard als je neit kan wachten want zo help je het paard niet oud worden
BGGBWM schreef:Dat is balen, er is maar één optie; anoniem de Dierenbescherming bellen.
BGGBWM schreef:Dat is balen, er is maar één optie; anoniem de Dierenbescherming bellen.
pintogirl schreef:Dat meen je toch niet?![]()
Zo jong nog maar. Je kan wel dan beginnen met wat kleine oefeningen bijv. voetje geven en meelopen enz. maar er op rijden?
Ik zou haar een keer zeggen wat jij ervan vind. Als ze er nu al op rijd kan de pony zich helemaal niet goed ontwikkelen. Dat is helemaal niet goed voor de rug.
Sommige paarden worden op hun 2e al ingereden, vaak zijn dat westernpaarden, paints enz. Wat voor ras is haar paardje? Heb je mischien een foto?
Ik zou de dierenbescherming opbellen. Anoniem wat hier ook boven staat![]()
Zit ze hier ook op bokt?
Groetjes Laura

sronnie schreef:Lekker verhaal
Staat ze op een pensionstal o.d.? Weet niet hoe oud desbetreffend meisje is maar misschien helpt het om een ouder persoon haar hierop te laten aanspreken?
Verder zou ik ondanks dat je weet dat ze niet naar je luisterd toch vertellen hoe jij er over denkt, misschien dat ze er over na gaat denken.
dit verschrikkelijk slecht is voor het paardje + dat eht heel gevaarlijk kan zijn als ze met zo'n groen paardje al het bos in gaat.Barmat schreef:Ik wil niet l-ullig overkomen, maar ze heeft het jou GEZEGD, je hebt het zelf niet gezien, toch?
Wie zegt dat ze niet gewoon zieke grapjes aan het maken is?

laartjuh schreef:Bovendien plant ze om nu al met mij op vakantie te gaan met die pony over een week of 2/3 (het plan was om een paard te huren voor haar).
Ierland schreef:Hoi, eigenlijk vind ik het een beetje misselijk wat je doet, door zo over haar op dit topic te schrijven. Begrijp me niet verkeerd, hoor, tuurlijk rijdt ze het dier te vroeg maar om dan maar meteen de dierenbescherming te bellen? Vind je niet dat je haar dan verraad? waarom kun je haar zelf niet vertellen dat het je dwars zit en dat je eigenlijk niet de trail op wil omdat het je in de weg zit?...
Zijn jullie wel zulke goeie vriendinnen eigenlijk?
Zelf zou ik, als ik haar was en ik kwam erachter dat je dit had gedaan, de vriendschap verbreken.