Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mamamika schreef:is een zeer fijne combinatie op de weg.
LIgt natuurlijk ook wel aan hoe de chauffeur rijdt.
Want daar zit ook nog wel behoorlijk wat verschil in.
verder hebben wij een anderhalfpaards trailer er achter en geen 2 paardstrailer.
mamamika schreef:yep uit 2002 als ik het goed heb
Miss_m schreef:wij deden er altijd een 1,5 paards trailer achter en soms een 2 paards maar officieel mag dat geloof ik niet aluwel de meeste agenten weten ook niet precies hoe het nou zit..
We hebben nu een nieuwe auto
Citaat:Een agent heeft tegen mij gezegd dat ik zonder E-rijbewijs mag rijden.
en de enige juiste regels staan in de FAQ mamamika schreef:voor onze combinatie heb je een E rijbewijs nodig.
IK zelf voel me ook wel prettiger met E gelukkig heeft mijn vriend die want ik ga niet rijden met een trailer ben daar veels te sch**terig voor hihihi.
Groetjes Natasja
cissy schreef:Citaat:Een agent heeft tegen mij gezegd dat ik zonder E-rijbewijs mag rijden.
een agent kan dat wel zeggen maar dan is ie in overtreding, ook hij heeft zich te houden aan de regelsen de enige juiste regels staan in de FAQ
Faelivrin schreef:Mijn vader vermoord me als ik de trailer achter de passat hang. Het kan wel, maar of de Passat het grappig vind is een 2de, overigens is die van ons een Passat Variant TDI met 81 KW en weegt zelf 1.335 kg, mag ongeremd 650 kg trekken en geremd 1.500 kg.
Es79 schreef:Faelivrin schreef:Mijn vader vermoord me als ik de trailer achter de passat hang. Het kan wel, maar of de Passat het grappig vind is een 2de, overigens is die van ons een Passat Variant TDI met 81 KW en weegt zelf 1.335 kg, mag ongeremd 650 kg trekken en geremd 1.500 kg.
Toch moet dit gewoon kunnen hoor!
Ik weet niet wat voor trailer je hebt!
ikke schreef:Es79 schreef:
Toch moet dit gewoon kunnen hoor!
Ik weet niet wat voor trailer je hebt!
Voor sommigen is een VW Passat een statussymbool....................