Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellen82 schreef:Het kan ook aan de schrijfster liggen! Sommige zullen net de punten bij kunnen houden, terwijl een ander de tijd heeft om hele verhalen op te schrijven
Bettine schreef:Zo ging ik pas na een proef commentaar vragen... Maar de jury gaf geen commentaar.
Ze zei: nee ik geef geen commentaar, maar er staat heel veel op je protocol.
Krijg ik m'n protocol terug, staan er maarliefst 3 dingen bij![]()
![]()
ellen82 schreef:Het kan ook aan de schrijfster liggen! Sommige zullen net de punten bij kunnen houden, terwijl een ander de tijd heeft om hele verhalen op te schrijven

OoappeloO schreef:@ Anoeska27: positief commentaar is ook leuk voor de ruiter
Kaitlin schreef:ogjee .. dit had ik vandaag nog.. 3en en 4en , zonder commentaar! en dan ook maar 171 punten!
en het allergekste: vorrige week bij dezelfde jury 1e plaats en 191 punten , terwijl de uitslag vorrige week een verassing was, en deze week een teleustelling omdat het zo onwijs goed ging..
met resultaat: niet weten waar je aantoe bent, en tevens niet weten waar je aan moet werken en waarom!

Nibbit schreef:ksb schreef:ogjee .. dit had ik vandaag nog.. 3en en 4en , zonder commentaar! en dan ook maar 171 punten!
en het allergekste: vorrige week bij dezelfde jury 1e plaats en 191 punten , terwijl de uitslag vorrige week een verassing was, en deze week een teleustelling omdat het zo onwijs goed ging..
met resultaat: niet weten waar je aantoe bent, en tevens niet weten waar je aan moet werken en waarom!
Als je een 3 of 4 hebt weet je vaak zelf wel hoe fout het ging.
en als ik dan nu wel een 3 of 4 krijg, wat natuurlijk ook terecht is, vind ik het toch een plicht van de jury om daar commentaar bij te zetten