Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wendyke schreef:triest dat er z`n mensen zijn zeg
Sparky10 schreef:wendyke schreef:triest dat er z`n mensen zijn zeg
ja ik weet het , we zijn bezig nu een soort in beslagname te regelen mocht dit niet lukken willen we een bod op de paardjes gaan doen ,
maar voor alsnog mogen ze nu niet weg ivm de schimmel, maar die mensen zien het gevaar niet
fionaa schreef:Jammer dat er zulke mensen zijn.
Goed dat je het hebt neer gezet
Sparky10 schreef:wendyke schreef:triest dat er z`n mensen zijn zeg
ja ik weet het , we zijn bezig nu een soort in beslagname te regelen mocht dit niet lukken willen we een bod op de paardjes gaan doen ,
maar voor alsnog mogen ze nu niet weg ivm de schimmel, maar die mensen zien het gevaar niet
ze zullen vast erg blij zijn met jullie!! Ik heb de advertentie gezien op marktplaats.. ik snap dat soort mensen echt niet!
.
. Mar77 schreef:bij een vriendin van mij doen ze een slot op de stal als ze niet betalen, staat ook in een contract. Zo heeft ze er wel een hele leuke pony op nagehouden hahaha
Maar hoeveel paarden heb jij op stal staan? en andere dieren???
Word een dure aangelegenheid als je alles moet behandelen...
sabine1985 schreef:dit snap je toch niet!!![]()
super dat je dit hier hebt neergezet!!
ook geweldig dat je je zo inzet voor de paardjes
ze kunnen er immers niks aan doen en verdienen beter!
heb je dit ook al op marktplaats neergezet??
frankiej schreef:dierenbescherming zal toch wel overleggen? maarja dan zit je nog met het "criminelen"gebeuren. wordt er bij de toelating van nieuwe klanten niet gekeken naar wat voor mensen het zijn??
BianCatjee schreef:Ik vind het echt heel goed van jullie dat jullie dit doen voor de paardjesze zullen vast erg blij zijn met jullie!! Ik heb de advertentie gezien op marktplaats.. ik snap dat soort mensen echt niet!
dan kunnen ze ze beter verkopen dan hoeven ze er ook geen geld aan uit te geven.. (zo denken toch best vaak mensen erover)
Mar77 schreef:Groot gelijk !!!! Ik zou ze niet eens kopen maar meer in natura laten betalen.
Ik zal mijn vriendin eens vragen hoe hun dat doen.
Leentje1 schreef:heel goed wat je doet. Maar weet wat je je op je hals haalt als je ze koopt. Veel kosten van DA enz. enz.
Hopelijk is dit voor iedereen een waarschuwing. Weet wie je op stal hebt ( de mensen dan he).
Maar verder super dat je dit doet voor die diertjes. Hopelijk kan je ze kopen en oplappen.