HH, heb ik al in het grijs. dus zoek eigenlijk iets anders
weten jullie een cap? van een goede kwaliteit, want ik rijd veel en moet goed ventileren. en tegen een stootje kunnen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vraag me niet hoe het er op komt.
heb hem langs de kast gehaalt en nu is er een stukje stof vanaf. weer erop geplakt. maar het zag er niet uit zoals het eruit moest zien
lotjj92 schreef:die heeft mijn zusje inderdaad, alleen helaas heb ik die van haar gemoltheb hem langs de kast gehaalt en nu is er een stukje stof vanaf. weer erop geplakt. maar het zag er niet uit zoals het eruit moest zien

KsVrPy schreef:lotjj92 schreef:die heeft mijn zusje inderdaad, alleen helaas heb ik die van haar gemoltheb hem langs de kast gehaalt en nu is er een stukje stof vanaf. weer erop geplakt. maar het zag er niet uit zoals het eruit moest zien
O' dat is niet zo'n goede ervaring.
Nouja, ik ben er happy mee.
vond het juist altijd een erg prettige cap!
Maaaike schreef:Harry Horse Pro Plus? Erg fijne cap vind ik en volgens mij onder de 70 euro
lotjj92 schreef:qwa pasvorm bevalt ie wel, maar niet met dat gezweet. hij ventileert echt voor geen meter

KsVrPy schreef:Maaaike schreef:Harry Horse Pro Plus? Erg fijne cap vind ik en volgens mij onder de 70 euro
Ze heeft zelf een HH en ze zegt dat die haar niet zo goed bevalt.
KsVrPy schreef:lotjj92 schreef:qwa pasvorm bevalt ie wel, maar niet met dat gezweet. hij ventileert echt voor geen meter
Huh die cap die ik heb is bij Ooteman 150,- ?![]()
Of heb ik een ander type ofzo?
Hoe duur was die van je zusje als ik vragen mag?
[edit] Ik zie het al, ander type.

noekiejj schreef:Ik heb er 1 van kalvakade, erg fijn..kosten: 69,95, tenminste daar had ik hem voor, is van goeie kwaliteit, ventileert wel, kan ook tegen een stootje en ik vind hem heerlijk zitten!
25 euro wassie toen. 
KsVrPy schreef:Die van mij was afgeprijst.25 euro wassie toen.
Die van Kavalkade ziet er mooi uit.
Jup, das dezelfde als die ik heb.
Leuk setje trouwens.

incalover schreef:VOlgens mij zijn die van harrie's horse ook niet zo duur!