Heeft iemand tips? In het begin vond men het natuurlijk leuk je paard "spaanse pas" te leren, Toen was het nog leuk, nu is het een irritant geschraap geworden.
Alvast bedankt!!
Ik zit hier niet om bevooroordeeld te worden, ik vraag alleen om tips
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar heb dit dus allemaal al geprobeert, ze schraapt met poetsen, met in de stal staan als ze even geen aandacht of eten krijgt, Maar ze is niet intilligent genoeg om te snappen dat ze niets krijgt als ze blijft schrapen. Slecht voor de hoeven en voor haar peesblessure 
Ze krijgt al echt heel lang neits meer van mij als ze schraapt, en draai me ook om of wat je allemaal zei, clickding is geen optie want mevrouw vind hem eng en gaat er van stijgeren

Merel001 schreef:Dat klinkt echt hard. Lijkt me niet echt heel goed voor de band tussen jou en je paard. Ik ga liever voor de negeeracties, bij het schrapen.
sam_amore schreef:hey die van mij heeft het ook gedaan als hij vast stond en ik ging wat pakken begon hij weer ik heb ik altijd een borstel in me hand en krijgt hij die naar zijn kop als hij het doen na 3 keer was het over
Jeskim schreef:Kijk daar heb je al een mooi begin!!
marleen_usar schreef:Wat je kan doen het klinkt misschien raar, maar koop een bel.Zo 1 die de koeien in Zwitserland dragen maar dan een kleinere,weet niet waar ze die hebben? En bevestig die aan het been,zodra het been beweegt rinkeld de bel.
Sizzle schreef:Heeft je paard niet gewoon een energie overdosis?
Op hoeveel voer staat je paard? De meeste paarden zijn niet 'zomaar' nerveus te zijn.

PinkyBubble schreef:Hahaha dat klinkt inderdaad heel raar, maar ik denk dat net zoals dat click ding mijn dame daar van over de rooie gaat, En dat kan ze nu net even niet hebben met haar blessure.
LEANA schreef:Lastig hoor! Maar het is wel af te leren, maar tis ook afhankelijk van paard hoe die er op reageert denk ik..
xxx
Cassidy schreef:PinkyBubble schreef:Hahaha dat klinkt inderdaad heel raar, maar ik denk dat net zoals dat click ding mijn dame daar van over de rooie gaat, En dat kan ze nu net even niet hebben met haar blessure.
En een uur maaien kan dan wel met die blessure?
Dan kost het me mijn ijzers en staat de stal in de fik