Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Remember schreef:Ok, ging het dus slechter dan ik dacht.... Had het idee dat ze de boel wel weer op de riedel zouden krijgen!
Blingh schreef:Remember schreef:Ok, ging het dus slechter dan ik dacht.... Had het idee dat ze de boel wel weer op de riedel zouden krijgen!
Ik heb begrepen dat eerst de vereniging failliet was, maar nu schijnt het toch de hele stal te zijn.. (vriendin van me staat en werk(te) er)

justahorse schreef:Hey Blingh, Volgens mij ken ik jou vriendin van gezicht.
Ze heeft me pas verteld dat het failliet is. Is wel jammer! Nu maar hopen dat er toch iets te regelen valt want het is echt zonde. Het is een pracht spul alleen zijn die 2 buitenbanen minder maar ja daar valt altij wat aan te doen.

Blingh schreef:justahorse schreef:Hey Blingh, Volgens mij ken ik jou vriendin van gezicht.
Ze heeft me pas verteld dat het failliet is. Is wel jammer! Nu maar hopen dat er toch iets te regelen valt want het is echt zonde. Het is een pracht spul alleen zijn die 2 buitenbanen minder maar ja daar valt altij wat aan te doen.
Kan best! lieke heet ze met brilletje

Remember schreef:Jammer, hoop wel dat er wedstrijden georganiseerd blijven worden, zonde van zo'n accomodatie anders! En de ruiterweek was ook altijd erg gezellig
justahorse schreef:Blingh schreef:
Kan best! lieke heet ze met brilletje
Ja klopt, ze is vorige week ook meegeweest naar het schuurfeest in Middelharnis.
Moet zeggen het was ook bere gezellig haha.

Citaat:Maarre.. waar ben ik geweest? In Middelharnis? Volgens mij niet hoor

[/quote]
.