Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb er in totaal een jaar over gedaan (wel met veel blessures) En had toen 15 winst in 23 proeven.
(Zeg neit dat jij dit hebt gedaan hoor..)
. Verder moet je gewoon elke klasse netter en secuurder gaan rijden, merkte wel dat ik de Z1 'mee vond vallen' na de M2, meer tijd en ruimte om alles voor te bereiden, rijdt fijner
.KarinvdM schreef:Ik denk ook dat veel ruiters te snel de de overstap nemen, vaak terwijl ze er nog niet helemaal aan toe zijn.

asjemenou schreef:Maar naar mijn mening moet je niet overgaan naar de M2 als je de keertwendingen en travers niet beheerst. Dit zijn juist de oefeningen die erbij komen als je over gaat.
En hoe wil je dan een Z proef doorkomen?
Daar zit ook travers en keertwendingen in, dus zal het daar net zo moeilijk zijn.

asjemenou schreef:Maar dat is dan maar 1 oefening, maar als je daarbij ook geen travers kent??
Reed toch vaak zat winst, omdat hij goed kan strekken en galoperen ens tappen. Eigk alles goed behalve dat
Compenseerde het gelukkig.
Maar nu vind ik het verschil nog groter geworden.. asjemenou schreef:Maar naar mijn mening moet je niet overgaan naar de M2 als je de keertwendingen en travers niet beheerst. Dit zijn juist de oefeningen die erbij komen als je over gaat.
En hoe wil je dan een Z proef doorkomen?