Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jamika schreef:Inderdaad goed de theorie leren, er zaten volgens mij ook wel wat vragen bij die echt op 'details' ingingen en anderen zijn ook gewoon met gezond verstand te beantwoorden. Voor de praktijk misschien handig om te oefenen door een smalle doorgang te rijden en alleen bij de groep weg te rijden? Ik reed namelijk de eerste keer op een paard dat dit heel moeilijk vond en het lukte dan ook niet...dus helaas gezakt toen. De tweede keer op een ander paard en toen gelukkig wel makkelijk geslaagd.

elizahbep schreef:hoe veel fouten mag je eigelijk maken??
* Jolliegirl schreef:elizahbep schreef:hoe veel fouten mag je eigelijk maken??
7
ik weet wel van het bestaan.. maar verder niet...
Jolliegirl schreef:even alles typen hoor :
het is verplicht in : de bossen van de gemeente arnhem, de amsterdamse waterleidingsbossen, het gooise natuurreservaat, de bossen van de gemeente soest, gedeelte van de utrechtse heuvelrug, en landgoed nienoord in de gemeente leek
aan het ruiterbewijs zir een WA-verzekering gekoppelt
alstublieft
Maar hier in groningen dus niet verplicht.. dat is fijn 
Jolliegirl schreef:even alles typen hoor :
het is verplicht in : de bossen van de gemeente arnhem, de amsterdamse waterleidingsbossen, het gooise natuurreservaat, de bossen van de gemeente soest, gedeelte van de utrechtse heuvelrug, en landgoed nienoord in de gemeente leek
alstublieft
karinFTbing schreef:Jolliegirl schreef:even alles typen hoor :
alstublieft
Hoef je alleen op deze plaatsen een ruiterbewijs te hebben? Want als dat zo is hoef ik er geen...
maar lees : er zit een WA bij.Citaat:ik heb hem omdat hij zoiezo verplicht word.
en in 2 jaar is het al 60 euro duurder geworden, dat was de reden waardoor ik de knoop doorhakte en zei : ik ga hem halen