Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
Nagyl schreef:ja, heb al contact gehad met rdw.
Voor terugkeuren is een formulier invullen en dat opsturen met de officiele kentekenbewijzen.
En dan din je iets van bijna 58 euro te betalen, en dan krijg je nieuwe kentekenbewijs.
Maar ik ga ook eens kijken voor E-rijbewijs, maar eerst effe wat sparen. het waren voor mij dure maanden al in 2007.

#Ymke# schreef:ik zou persoonlijk nooit een Renault Kangoo voor een trailer hangen, maar dit heeft meer te maken met de trekkracht van renaults in het algemeen en de stabiliteit daarvoor. Het is niet voor niets dat die dingen niet zoveel mogen trekken.

Lili schreef:Op een website kan je je kenteken van je auto invullen, en dan komen alle gegevens van je auto in beeld. Dit is de info van onze Renault Kangoo
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd : 530 kg
- geremd : N.v.t.
- oplegger geremd : 0 kg
- autonoom geremd : 0 kg
- middenas geremd : 0 kg
Weten jullie met deze informatie over de auto een 1 1/2 paardstrailer + shetlander kan en mag trekken? De eigenaresse van de ruitersport bij ons in de stad zei dat je een shetlander ook zonder gevaar in een 1 paardstrailer kan zetten, klopt dit?
Groetjes Lili.

grobo schreef:@ Ikke: Hoe zit het dan dat elke auto 750 kg aan de haak mag hebben?
@ TS: Kun je niet voor een Kangoo 1.9 (4x4) gaan? Die mag 1150 kg geremd aan de haak hebben.

) want mijn vader trekt nu ook erg vaak zijn aanhanger die wel geremd is, en dat werd goedgekeurd. Dus ik snap het niet echt meer, maar mijn vader gaat van de week even naar de Renault dealer bellen waar ze de auto vandaan hebben. 

Lili schreef:Ja, dat willen mijn ouders alleen niet. Het gata om een ponydag in Hoorn. Gewoon om heen te gaan voor de fun, maar als het qua vervoer niet gaat, hebben we pech gehad. Misschien dat ik iemand anders kan regelen die wil rijden, maar anders gaat het dus gewoon niet, helaas.