Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ben namelijk aan het kiezen tussen deze twee, ik denk dat het ad van bladel wordt ,,ruth91 schreef:hee, bedankt voor je reactie!
er zijn dus ook rustige paarden waar je iemand met wat minder ervaring die meegaat, ook op zou kunnen laten rijden??
paarden kunnen natuurlijk altijd ergens van schrikken en er vandoor gaan maar een rustig dier voor diegene zou wel prettig zijn,, zelf houd ik wel van een paard met pit, kan je van tevoren kiezen tussen een aantal paarden??
strax krijg ik een slome en die ander een drukke
LiNdA1986 schreef:ruth91 schreef:hee, bedankt voor je reactie!
er zijn dus ook rustige paarden waar je iemand met wat minder ervaring die meegaat, ook op zou kunnen laten rijden??
paarden kunnen natuurlijk altijd ergens van schrikken en er vandoor gaan maar een rustig dier voor diegene zou wel prettig zijn,, zelf houd ik wel van een paard met pit, kan je van tevoren kiezen tussen een aantal paarden??
strax krijg ik een slome en die ander een drukke
hee, dan moet je gewoon zeggen dat er iemand meegaat met wat minder ervaring dus dat je daarvoor een rustiger paard wil. Lijkt me wel handig als jij dan ook een niet TE druk paard krijgt, want sommige paarden steken elkaar aan
TE druk hoeft ook niet hoor, maja, ik denk ik zowieso van tevoren nog even bel,,

Wil het graag weten...
dus ik kan daar in principe gewoon gaan rijden! LiNdA1986 schreef:@Ruth91: we zijn niet geweest, er kwam onverwachts wat tussen. Volgende keer beter