Ilsemarie schreef:Hoe het regelementair zit weet ik niet maar volgens mij hangt het ook erg af van de vereniging. TOen ik bv de dag voor wedstrijd lelijk gevallen was en niet kon rijden hoefde ik niet te betalen... toen ik plotseling op een rottige manier met een paard moest stoppen en wedstrijden af moest zeggen hoefde ik ook niet te betalen en werden zelfs de coupons kostenloos teruggestuurd (concoursen waren dan welliswaar minimaal 1 week later maar toch... de inschrijfdatum was al gesloten dus volgens mij had ik regelementair gewoon moeten betalen). Denk dat het ook wat met de coulantheid van de club te maken zal hebben uiteindelijk. Ik vind bij zoiets eigenlijk dat je niet hoeft te betalen, je kan er niets aan doen. Zeker als er nog een vervanger van de wachtlijst kan worden gevist hoeft er niet betaald te worden in mijn ogen. Maargoed, wie ben ik?
Ja idd, je kan moelijk met je pony afspreken dat hij die dag niet ziek moet zijn.
Maar deze wedstrijd is ondeling, dus is het helemaal raar natuurlijk dan je volgens haar het inschrijfgeld nog moet betalen!